Waterdichte schakelaar

• Topicstarter Topicstarter Doesje
  • Startdatum Startdatum
D

Doesje

Guest
Hallo,

Gisteren wat gereden (natte ondergrond) met mijn MT2, toen ik de auto uit wou zetten bleekt de schakelaar vol met troep te zitten en deze wou dus niet uit.
Mijn vraag is dus of jullie weten of er kleine waterdichte schakelaars te verkrijgen zijn? of is het handiger om de schakelaar op een andere plek te gaan monteren?
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Psygho,

Dat zou een makkelijke oplossing zijn.
Zijn dat hoesjes die je alleen over de schakelaar doet of over de hele plastic bak?
Weet je misschien ook waar die hoesjes te verkrijgen zijn?

Doesje

Hallo,

Gisteren wat gereden (natte ondergrond) met mijn MT2, toen ik de auto uit wou zetten bleekt de schakelaar vol met troep te zitten en deze wou dus niet uit.
Mijn vraag is dus of jullie weten of er kleine waterdichte schakelaars te verkrijgen zijn? of is het handiger om de schakelaar op een andere plek te gaan monteren?
full

ik heb er die ook op zitten,is veel fijner!!!

na een tijd als je het zonder doet,gaat die ook roesten waar door de contactjes verbreken,en dan kun je zelf wel bedenken wat er gebeurt.... BOTS!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik moet zaterdag toch nog even naar Veenendaal, zal dan eens kijken of Quartel ze heeft liggen.

Bedankt voor de oplossing.

Doesje

Quartel heeft de hoesjes niet, de beste man achter de balie zei dat deze meestal bij de auto geleverd wordt.

Weet iemand misschien een online shop waar de hoesje te koop zijn?

Doesjes

Niks kunnen vinden bij Conrad op de site.
Morgen PK racing maar eens bellen, misschien hebben die wat liggen.

PK gebeld en inderdaad ze hebben van die hoesje liggen, binnenkort maar eentje gaan halen.

Een stukje ballon is ook wel een goed idee.

Bedankt voor alle reacties
Doesje

Back