Watervliegen promoten in Aviodrome.

Er is in de herfst vakantie voor de kids een hoop te doen in het Aviodrome.
Op 27 en 28 okt kunnen er modellen tentoon gesteld worden van allerlei soort.
Dit zou een hele mooie gelegenheid zijn om het watervliegen in Nederland te promoten en hoe het in z'n werk gaat.
Lijkt dit ons watervliegers dat wat om daar te gaan staan met onze modellen?

Mvgr hans

Hans,
Lijkt me een leuk idee. Ieder jaar is een modelvliegweekend waar wij van vliegclub lenticularis uit lelystad ook altijd een aantal modellen hebben staan. Ik zal er dit jaar waarschijnlijk ook wel weer bij staan. Lijkt me een prima plan om dit aan te vullen met een aantal watervliegtuigen. Heb je al contact gehad met aviodrome over de mogelijkheden of wou je eerst kijken of er intresse voor is.

Ik heb dit hier geplaatst of er interesse van de watervliegers onder ons hiervoor is.
Heb nog geen contact met Aviodrome gehad.
Vindt dit n.m.l een goede gelegenheid zoals ik al geschreven heb om het watervliegen te promoten en de mensen die watervrees hebben wat betreft hun apparatuur over de drempel te halen dat het allemaal wel meevalt.
Zou dan ook leuk zijn als de DVD's van de watervliegmeetingen getoont worden die we gehad hebben.

MvgrHans

Is er niemand(behalve Ruben)die interesse heeft om met z'n kist daar naar toe te gaan om het watervliegen te promoten?

Tja Hans, lijkt of iedereen een beetje ingedummeld is :-(

Zou zelf best willen maar moet werken en zit met een verhuizing daarna.
Kan zelf dus geen tijd vrij maken.

Ik kan wel een paar DVD`s voor je branden van de watervliegmeeting in Oss (ben aan de laatse nog niet echt toegekomen :oops: ).
Maar opsturen :?

Ja dat opsturen gaat constant fout.
Weet ook niet wat er aan de hand is bij de TNT.
Als alle gegevens toch kloppen dan moet het toch goed gaan dacht ik zo.

Mvgr hans

Ik probeer op je pb'tje te reageren maar het werkt niet.
Stuur je later wel een bp'tje wat betreft de DVD.

Mvgr hans

Back