Wauw, One wing landing. Must see this!!!

Vanochtend tijdens mijn eerste vlucht op Modelvliegclub nijverdal kwam er tijdens een harde snaprol de linkervleugel van mijn yak 54 110''. Gelukkig heb ik de kist verder zonder schade kunnen landen. Hier een foto en de video.

Grt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel erg knap inderdaad dat je dit gered hebt!

Een paar weken terug schoot een vleugelhelft van mn shockflyer los tijdens de vlucht. Die heb ik er toen afgesneden om eens te proberen hoe het is om met 1 vleugelhelft te vliegen. 2x een halve minuut gevlogen, maar niet echt netjes of straks ofzo. En zeker geen mooie landingen...

knap peter !
meesten schrikken zo hard dat de duimen niet meer samenwerken met de hersens en het ding neerplonst !

ja, klopt op de foto zie je de servos hangen

helaas kon ik niet beter filmen, ik moest tegen de zon in kijken
maar het bewijs staat er op
nog mooier is, is dat peter met een vliegende Yak weer naar huis is gegaan

Peter, "MrWingman"

Nee Jaap en peter zijn 2 dagen in het ''bouwhok'' bezig geweest, en hebben de vleugel samen gerepareerd! Super!

Nogmaals, erg goed gedaan die landing peter!

Hey Peter,

Erg knap deze landing. De meeste mensen raken toch in de stress als dit gebeurt. Ik zou het je ook niet nadoen.

Gr. Jasper

goed gedaan joh er stond ook eens in de fmt een shoky die vloog met een vleugel heb je daarmee geoefend geluk dat het een acro kist was een trainer zal dat niet kunnen......

:thumbsup:

Back