H
Henri Zikken
Guest
Tja, ik doe hetzelfde als Hans, het net afstruinen naar info, maar die is er gewoon nog niet blijkbaar.. dus dan blijft er weinig meer over om over te keuvelen in de tussentijd 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vanaf 1967!!! De tijd dat ik alleen nog maar droomde over RC.....Ik vind het knap van Wolfgang Matt dat hij al tientallen jaren in de top-10 of dicht er tegenaan vliegt.....
Phil Kraft is op 23 april 2006 overleden...Vanaf 1967!!! De tijd dat ik alleen nog maar droomde over RC.....
In 1971 klopte hij zelfs Phil Kraft, de winnaar van 1967 en een van de grote innovators van het RC vliegen.
Sowieso vind ik het heel erg jammer dat er nergens een overzicht is van F3A in nederland en buitenland. Er zijn wel sites met stukjes informatie en soms komen mensen ineens met foto's en/of aandenkens uit de oude doos, maar je kunt nergens een avondje wegsurfen in 'die goede oude tijd'.. zonde toch!
Voorbeeld.. de enige manier voor mij nu om te weten wie er de afgelopen 20 jaar de A klasse gewonnen hebben, is door Derk te vragen of ik op de beker mag kijken welke namen er op staan.. zonde toch?
9 april... Zie hier.Phil Kraft is op 23 april 2006 overleden...