Webra 1.5cc diesel

Hallo

Ik heb nog een webra 1.5cc dieselmotortje op zolder gevonden.
Ik weet de samenstelling van de brandstof, maar ik weet niet waar je isopropyl nitraat kan vinden. Weet iemand dit misschien?

Mvg Martijn

http://www.flybywire.org/

Stuur Paul even een mailtje email adres staat op de hoofd pagina.
Mijn IPN is op ik heb een flesje DII3 gekocht in Frankrijk.
Eens kijken hoe dit werkt. Ze zeggen dat het stabiler is ik heb echter nooit gemerkt dat IPN verouderd. Wel als je er 0,18 % in doet ipv 1,8% de motor start gewoon maar loopt vooral in de lucht zeer belabberd.

Groet Robert-Jan

Ik heb IPN, vorig jaar meegebracht uit Engeland. Ook heb ik nog DA-nitrate meegebracht, een alternatief voor IPN en veel goedkoper. Ik denk dat als je niet aan teamracewedstrijden mee wilt doen de DA-nitrate meer dan voldoende moet zijn. Voor mensen die geen hele verpakkingen willen aanschaffen (daar doe je namelijk tientallen jaren mee als je niet veel vliegt), kan ik ook wel kleinere hoeveelheden leveren, mits je zelf een geschikt flesje of zo meeneemt. Ik ga het alleen niet versturen en voor de meesten zal halen bij mij (provincie Groningen) te ver zijn, dus de beste optie is naar de LB dag komende zaterdag in Almere te komen en me van te voren even te berichten dat je IPN (of DA-nitrate) wilt hebben. Voor wie wil kan ik natuurlijk ook weer IPN meenemen uit Engeland. Ik ga daar eind augustus weer heen, naar de nationals.
Waar woon jij Martijn? Als reizen voor jou een probleem is kan ik als ik ooit bij je in de buurt kom misschien wat langsbrengen. Als je overigens met een 1,5cc Webra aan de slag gaat kan ik je overigens wel adviseren zaterdag naar de MVA Almere te komen. Degenen die daar samenkomen hebben allemaal dieselervaring en er is genoeg dieselbrandstof voorhanden, dus dan kunnen we je motortje misschien laten lopen. Ik probeer er aan te denken een motorbokje mee te nemen. Het starten en afstellen van een diesel gaat nogal anders dan bij een glowmotor en het beste is wel om dat van iemand met ervaring te leren. Op 14 juni a.s. is er in Stadskanaal (op de grens van Goningen en Drenthe) een zeer relaxte wedstrijd waarbij alleen gebruik mag worden gemaakt van dezelfde motor als jij op zolder hebt gevonden. Hou dit forum in de gaten voor meer informatie.

Laatst bewerkt:
Spam-bot, gerapporteerd. Wel een rare trouwens. En al een jaar geregistreerd, wordt nu ineens actief. Het moet niet gekker worden :-)

Robert-Jan en PH_AJH: was er iets mis met mijn berichtje van 14 mei? Robert-Jan, vond je mijn verhaal duidelijk of wilde je juist het tegendeel bedoelen, of was het richting topicstarter bedoeld? En PH_AJH, hoezo, wat is er van een jaar geleden? De hele topic is toch van dit jaar? En wat heeft de 'spam-bot' dan geactiveerd?

Er stond ineens een bericht van een spam-bot tussen, dat is door Rogier verwijderd. Maak je geen zorgen :-)

Back