webshop reso uitlaten/motoren

mensen, ik ben van plan een snel kistje te gaan bouwen om buiten de club om in de polder te kunnen vliegen.

weet iemand hier waar goede reso uitlaten en of motoren te verkrijgen zijn?

het liefst iets tot 5cc.

zat zelf te denken aan een os 25fx en die lichtjes door te tunen incl reso uitlaat, indien dit dan goed gaat kan ik altijd nog voor het snellere spul gaan.

Hey,

Kijk even bij op westonuk online shop of Just Engines Home Page. Daar staan de zogenaamde 'one piece genesis pipes' te koop. Klik dan op 'mini pipe' (mini pipe 0). Gaat om de 35mm uitvoering.

Heb er zelf eentje op een OS25Fx staan (toeval of niet :D) die op een Kasumi 21 zit. Met deze mini pipe is de Kasumi even snel als met een OS32SX met standaard demper.

Ik heb zelfs nog zo een mini pipe als reserve liggen, blijkt dat ik er tenminste tevreden over ben :).

PS: voordeel van een 'one piece pipe': je hoeft niet meer met de lengte van de reso te lopen klooien, in een keer goed ;)

PPS: Voor motoren houd de duitse Ebay in de gaten, haal je veel vandaan. Ik heb er recentelijk 2 OS32SX vanaf gehaald en die zijn lastig te vinden van de dag.

Hey;
Ik heb lang met de tuned pipes van hatori gevlogen, ook dit zijn uitlaten die je niet kan/moet bijstellen. Deze zijn niet alleen veel performanter dan een standaarduitlaat maar ook stiller.
Hobby in uit Waalwijk verdeelde deze.

grtz A

Back