Wedico printplaatje

Hi,

ik heb mijn oude Wedico weer eens uit zijn kist getrokken, omdat ik het toch aan de gang wil krijgen. Het is bijn 20 mjaar oud, dus ik kom nog wat rare technieken tegen. Een ervan is een klein printje met aan de onderkant "Wedico" en "3002" afgedrukt. Ik vond wel een handleiding over artikel 3002 tegen, maar dat is iets heel anders. Het is een printje van ongeveer 4 bij 2 cm, met een paar elco's en een potmeter. 2 Draden van de geluidsmodule gaan erin en er komen er ook weer 2 uit, waarvan er 1 naar de multiswitch.

Iemand een idee wat het is?

volgens mij heb ik deze ook in mijn truck zitten.
dit is om de verlichting,truck en modules aan te zetten dacht ik.
weet niet zeker of het dezelfde is als die van mij.
succes!!!!!!

Heb je toevallig ook een foto van het printje?
Mischien herkent iemand hem dan.

Ik zal morgen eens proberen hier een foto van te maken. Het is wel een auto waar zo'n beetje alles opzit, alleen werkt hier niets van. Rijden en sturen is het enige wat het wel doet. Ik heb sterk het gevoel dat de multiswitch stuk is, maar kan het nog niet bevestigen. Zal eerst eens een nieuw 12v pack bestellen voor de auto.

full

De zwarte en rode draad komen uit de geluidsmodule (tank). De groene en de (moeilijk zichtbare) blauwe gaan naar een multiswitch en een verdeelblokje toe.

(met dank aan de maker van het "voeg foto's toe filmpje"

Laatst bewerkt door een moderator:
Het printje wat je hebt is een hele oude toeter. De aansluiting ervan moet ik je even schuldig blijven, maar ik heb precies zo'n gevonden im mijn kist met goedbedoelde spullen.

groetjes

Jeroen

Back