Wedico spuiten

met 1/50 is het een heel ander verhaal ongetwijfeld daar is alles 3x kleiner dan bij de trucks.

Even klapje gedaan in de plaatselijke winkel.

De verf die zij hebben is geen motip maar glasurit, wordt gemengd en op spuitbus getrokken volgens RAL nummer.

Heb ineens de nodige kleurtjes besteld. Vernis was niet nodig daar in de verf zelf al de nodige vernis aanwezig is.

Maandag is mijn verf klaar voor afhaling. Heb vandaag de truck uit elkaar gehaald, met de nodige foto's. Zodra ik eraan begin te bouwen zal ik wel vragen aan de moderator om dit topic te verhuizen.

groeten jimmy

Ik houw dit allemaal niet bij anders stopte ik gelijk met deze hobby.En dan is de prijs ook nog eens bepalend voor de soort verf metallic,parelmoer of een normale lak.
vr.gr.adrie

Laatst bewerkt:
hoeveel kost zo;n busje dat speciaal op kleur gemengd is?

Heb tijdje geleden verf laten mengen voor me dashboard. Kon de 'juiste' blauw niet vinden dus heb ik een spuitbus laten vullen met een kleur blauw die me wel beviel. Was iets van rond de 2 tientjes kwijt (400ml bus)
Ze heeft wel de 'metallic' wat aangepast (grover) omdat dat standaard nihil was.
Heb ook eens een bus laten vullen met de kleur van me auto, was dacht ik ook beetje die prijs.

Verder zal het ongetwijfeld inderdaad wel (aardig) schelen of je gewone verf neemt, metallic, parelmoer or whatever.

Voor de gewone lak kost mij een bus van 400ml 22€.
Heb geen idee hoe het zit met speciale soorten lak kan het morgen vragen als ik in de winkel ben.

Back