Thuis zijn met vakantie is net DE moment om je goed voor te bereiden om wedstrijden.
Dus jij bent straks 1e met F3M?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Thuis zijn met vakantie is net DE moment om je goed voor te bereiden om wedstrijden.
Henri dan niet, maar voor de rest was er toch een aardige meute van forum'ers aanwezig. Helaas heb je als jury op zo'n dag relatief weinig gelegenheid om eens bij te praten met een ieder.Wetende dat ik speciaal heb toegezegd op Winfried zijn uitnodiging om te komen jureren om jou te zien vliegen.
Wie uitleg kwam vragen heeft denk ik een duidelijk en behulpzaam antwoord gekregen.
Dit moeten we nog eens overdoen.
genoeg trainen en je krijgt vanzelf genoeg bekers bij mekaar, zoveel zelfs dat je kisten zult moeten wegdoen om plaats te maken voor die dingen. HAHA
Wetende dat ik speciaal heb toegezegd op Winfried zijn uitnodiging om te komen jureren om jou te zien vliegen. Naar wat ik hier lees op het forum moest het toch wel wat zijn.zo
Dit moeten we nog eens overdoen.