wedstrijd ofroad auto

hallo ik wou eigenlijk een traxxas slayer kopen om daar wedstrijden mee te doen maar heb wat rond gekeken maar daar doen ze ni egt wedstrijden mee in belgië dus vroeg ik mij af met welk soort + type autotje ( voor offroad ) jullie wedstrijden rijden en waar ( liefst in vlaanderen ) .

hej,

weet je al in welke club je gaat rijden, zoja ben je zeker dat er nitro mag greden worden, als er mag gereden worden is de kans groot dat ze er met buggy's en truggy's gaan rijden

mvg

kreeg je in je andere topic niet de antwoorden die je wilde horen??
nee ni egt want ik zou graag wedstrijden doen met allemaal dezelfde soort auto in 1 reeks maar ik denk dat dat daar ni gaat dus ik zou denk ik voor zo een buggy's gaan maar ik weet het nog niet goed daarom vroeg ik hier met wat jullie wedstrijden deden
hej,

weet je al in welke club je gaat rijden, zoja ben je zeker dat er nitro mag greden worden, als er mag gereden worden is de kans groot dat ze er met buggy's en truggy's gaan rijden

mvg
nee want er zijn niet veel clubs waar je nitro mag rijden en ik wil geen autoke op electriciteit

ik dacht zelf aan deze auto : Mugen Seiki E0055 MBX6 M Spec 1/8 Pro Buggy Kit NIB | eBay

deze is wel zonder motor dus vroeg ik mij af welke motor ik het best zou nemen het is voor wedstrijden te doen dus het moet een egt goede zijn en betrouwbaar die tog een paar races meegaat zonder kosten
en welke zender want di zit er percies ook ni bij , wat is het verschil eigenlijk tussen al di zenders ???

Laatst bewerkt:
Veel vragen die je met een beetje zoeken ook zelf kunt beantwoorden. Picco, Novarossi, Werks, Alpha, RB, Tecnopower, OS, Ninja en noem alle merken maar op zullen voldoen. Ik denk zelfs dat een Picco Basic of een Novarossi basic van rond de 100 euro prima zal voldoen want verwacht nu niet dat de motor een bepalende factor zal zijn voor je prestaties, het meeste moet uit je vingers en de setup van de auto komen. Veel later zal pas de motor een belangrijker rol gaan spelen en dan heb je je 1e motor versleten.

Veel vragen die je met een beetje zoeken ook zelf kunt beantwoorden. Picco, Novarossi, Werks, Alpha, RB, Tecnopower, OS, Ninja en noem alle merken maar op zullen voldoen. Ik denk zelfs dat een Picco Basic of een Novarossi basic van rond de 100 euro prima zal voldoen want verwacht nu niet dat de motor een bepalende factor zal zijn voor je prestaties, het meeste moet uit je vingers en de setup van de auto komen. Veel later zal pas de motor een belangrijker rol gaan spelen en dan heb je je 1e motor versleten.
a ok bedankt

In Nederland is Mugen beter vertegenwoordigt als Losi , dus zal ik voor de Mugen gaan.

Een Alpha/Werks motor voldoet meer als genoeg. Je hebt de laatste tijd al uitgebreide 2,4 GHZ zenders voor €60-€125.

In Nederland is Mugen beter vertegenwoordigt als Losi , dus zal ik voor de Mugen gaan.

Een Alpha/Werks motor voldoet meer als genoeg. Je hebt de laatste tijd al uitgebreide 2,4 GHZ zenders voor €60-€125.
ja ik heb net gekeken hoeveel dealers er zijn in belgië en dat is geen 1 maar ik zou hem toch kopen via ebay maar dan nog als ik dan om stukken moet moet ik naar duidsland of weer bestellen dus het zal waarschijnlijk geen losi worden . kga dan nog eens wat verder kijken naar andere merken om te vergelijken met mugen weten jullie nog goede merken van zo een buggytjes ?

Back