Wedstrijden 2019

Discussie in 'Vrije vlucht' gestart door BBruins, 13 jan 2019.

1. crins

crins

Lid geworden:
    21 okt 2005
    Grrrrrr....
    Wordt m toch niet vandaag.....

2. gerjanmonohull74

gerjanmonohull74

Lid geworden:
    9 apr 2014
    Waarom niet als ik mag vragen ?

3. Bruno van Hoek

Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl The First Aviators Forum veteraan

Lid geworden:
    23 aug 2002
    Almere, MVA (ex-Daedalus Amsterdam)/G&E/TFA
    Was vandaag in de gelegenheid gezellig in de weg te lopen maar daarbij af en toe ook een helpende hand toe te steken.
    Het was erg gezellig!
    Helaas had het aangekondigde warmere weer, net als al het weer de afgelopen week, een dag vertraging opgelopen.
    Na de middag toch een paar mooie bellen mogen meemaken, maar daartussendoor erg 'rommelige' lucht:
    Twee A2 kisten, vlak bij elkaar, gelijk van de lijn, de ene lag in no time weer op de grond, de andere vloog met gemaak de tijd vol en landde aan de andere kant van de hei.....

gerjanmonohull74 vindt dit leuk.
  4. BBruins

BBruins

Lid geworden:
    20 dec 2014
    De ASAP cup op 27 april is verzet naar 18 mei. Op verzoek van de organisator i.v.m Koningsdag....

5. Bruno van Hoek

Lid geworden:
    23 aug 2002
  6. BBruins

BBruins

Lid geworden:
    20 dec 2014
    Weer ziet er goed uit. Nog geen officieel fiat van de organisatie maar nog wel een herrinering zaterdag 18 mei ASAP cup. Neem even contact met me op mocht je meer info willen...

7. BBruins

BBruins

Lid geworden:
    20 dec 2014
    Morgen gaat de wedstrijd door!

Parkeren aan de Hessenmeer.

Let op, weg is afgesloten aan de kant van de KNHSF.
    Parkeren aan het Hessenmeer,
    (52.2637690, 5.7160509)

Startplaats waarschijnlijk ergens midden op de hei ivm de variabele voorspellingen.(52.2604985, 5.7283633).

Mogen mij altijd bellen mocht dat nodig zijn...

Laatst bewerkt: 17 mei 2019
  8. BBruins

BBruins

Lid geworden:
    20 dec 2014
    De wind deed niet wat was voorspeld maar desondanks konden we een leuke vliegdag hebben. De eerste ronde was 3 minuten en rest 2 minuten. Mede door de daaltijd van de F1B modellen. Het scheelde soms meters tot de bomen. Met bezoek van een aantal vrienden uit Duitsland waren we met een leuk aantal.

Bij F1A zijn er uiteindelijk 6 man vol, de fly off zal tijdens de F1B dag ochtend worden gevlogen van de World cup wedstrijd in Poitou Frankrijk.

Bij F1B was er besloten een DT fly off te houden aangezien 1 van onze Duitse niet in Poitou zou zijn. Helaas had ik zelf een mechanisch probleem waardoor ik genoegen moest nemen met een 3e plaats.

Volgende wedstrijd is de Thomas cup en VRA meeting, 1 juni 2019, op Garderen...

9. BBruins

BBruins

Lid geworden:
    20 dec 2014
  10. BBruins

BBruins

Lid geworden:
    20 dec 2014
    Het nationale seizoen ligt op dit moment stil. In september gaan we weer door.

Toch staan de echte wedstrijdvliegers niet stil met een stuk of 5 WC die er aan komen de komende maanden.

Eerste stop zal zijn Frankrijk.

11. BBruins

BBruins

Lid geworden:
    20 dec 2014
    Is er eventueel behoefte dat ik een poging ga doen wat uitslagen en foto's te plaatsen van onze verrichtingen in het WC circuit komende maand??

12. Bruno van Hoek

Lid geworden:
    23 aug 2002
    Uiteraard! :yes::thumbsup:

Toon Verbruggen vindt dit leuk.
  13. BBruins

BBruins

Lid geworden:
    20 dec 2014
    De najaarswedstrijd staat voor komende zondag op de planning. Normaal gesproken wordt er gestart om 10:30. Maar door de fly off van de een andere wedstrijd om 08:00 is de starttijd vervroegd naar 09:00 voor zover mogelijk die ochtend.

14. stunthenk

stunthenk The First Aviators

Lid geworden:
    7 feb 2006
    Ik mis informatie over de VV kalender van dit jaar. Aanstaande zaterdag is de Crocuscup op het veld in Garderen gepland, dat klopt toch? Is al bekend of dat door gaat? Het weer lijkt niet echt fantastisch te worden?
    Trouwens, als ik op de site vrijevlucht.org kijk, staat daar nog de kalender uit 2017....

15. BBruins

BBruins

Lid geworden:
    20 dec 2014
    De kalender zal ik spoedig plaatsen.

Wat betreft de crocus cup hebben we besloten deze niet te vliegen. Hoe we verder omgaan met andere wedstrijden wordt nog bekeken.

Deel Deze Pagina