pompebled Forum veteraan 15 apr 2010 #1 Electrospectakel! Wie zondag a.s. wil komen kijken (of meevaren?): wedstrijdinfo Groeten, Jan.
Leon325i 17 apr 2010 #3 Ik hoop dat er een keertje wedstrijden zijn als ik bij mijn broer ben. die woont in borne dus dan is het een beetje dichterbij zeg maar. maar succes jongens morgen.
Ik hoop dat er een keertje wedstrijden zijn als ik bij mijn broer ben. die woont in borne dus dan is het een beetje dichterbij zeg maar. maar succes jongens morgen.
pompebled Forum veteraan 17 apr 2010 #4 Hallo Leon, Dan moet je een bezoek aan je broer plannen aan de hand van de wedstrijddata die op de ESH site staan. De volgende wedstrijd na Hengelo is in Leusden, da's voor jou dan weer dichterbij. Groeten, Jan.
Hallo Leon, Dan moet je een bezoek aan je broer plannen aan de hand van de wedstrijddata die op de ESH site staan. De volgende wedstrijd na Hengelo is in Leusden, da's voor jou dan weer dichterbij. Groeten, Jan.
Leon325i 17 apr 2010 #5 Hallo Jan, ik zal kijken wat de agenda zegt. maar ik kom zeker wel een keertje kijken. al denk ik zelf niet dat ik zelf wedstrijden ga varen. heb er geen tijd voor Leusden daar kom ik wel eens dat is minder ver idd (kom alleen bij 1 bedrijf daar Auto Pon)
Hallo Jan, ik zal kijken wat de agenda zegt. maar ik kom zeker wel een keertje kijken. al denk ik zelf niet dat ik zelf wedstrijden ga varen. heb er geen tijd voor Leusden daar kom ik wel eens dat is minder ver idd (kom alleen bij 1 bedrijf daar Auto Pon)
Leon325i 17 apr 2010 #7 die zie ik wel daar ja maar ik kom meer voor Audi. maar is puur werk hoor, ik kan alleen maar dromen van die wagens sorry voor de oftopic
die zie ik wel daar ja maar ik kom meer voor Audi. maar is puur werk hoor, ik kan alleen maar dromen van die wagens sorry voor de oftopic
Leon325i 20 apr 2010 #9 Klopt idd is mijn Bimmer kleine uitleg: Beamer = Motor Bimmer = Auto allebij natuurlijk van het zelfde merk en ja is mooi maar een beetje oud.
Klopt idd is mijn Bimmer kleine uitleg: Beamer = Motor Bimmer = Auto allebij natuurlijk van het zelfde merk en ja is mooi maar een beetje oud.