wedstrijden limburg

ik zou graag eens willen mee doen aan een wedstrijd maar ik weet niks van wedstrijden hier in limburg . kan iemand me meschien iets vertellen over de wed strijden hier in limburg waar een wanneer dat hier its is ?
ik rij zelf alleen maar met electro auto's en ik zou het ook wel leuk vinden als er ook met buggy's wordt gereden.

Groeten Dave

Hallo Dave..

rij je alleen off road of ook on road??
Bij de LiMAC kun je met on road electro en/of brandstof auto`s wedstrijden rijden.
Deze wedstrijden zijn helemaal georganiseerd en worden verreden op de parkeerplaats van de Gamma in Weert.
Er wordt een circuit opgebouwd inclusief rijdersstelling en er is een Amb telinstallatie aanwezig. Dus alles wat je op een permanent circuit ook vindt. En oon belangrijk is ..we hebben alle verguningen en een verzekering tijdens de wedstrijden.
De eerst volgende wedstrijd is op 17 july 2005.
Ik zou zeggen ..kom eens kijken.
Kijk ook maar eens op onze site : www.limac.info
Daar vindt je nog meer info .

Groet Ron

ik ben wel eens bij zo'n race wezen kijken, maar ik vond dat de competitie tussen de leden erg groot was en zelfs af en toe te ver ging. kun je hier iets over vertellen ron?

Hallo Roel,

In de 1:8 en 1:10 wedstrijdklasse ( dus de serpents, mugens en noem maar op) daar wordt wel hard geraced en de leden zijn aan elkaar gewaagd met rijden (afgelopen race in de 1:8 na een half uur finale had P1 127 rondjen en P2 122 ronden) dus er is wel competitie in deze klassen wat het racen ook leuk maakt.Alleen is ook maar alleen.
Maar in de 1:10 elektro en in de 1:10 ready to run klasse valt het allemaal reuze mee en er wordt lekker gereden.
Maar ja ,je weet waar geraced wordt stroomt adreline door je lijf dat er af en toe uit moet komen..

Groet Ron
www.limac.info

Back