Weer beginnen

• Topicstarter Topicstarter dlaurier
  • Startdatum Startdatum
D

dlaurier

Guest
Hallo alemaal ik ben 2 jaar geleden met deze hoby begonnen , meteen met een cp (eskyhbcp3)heb deze heli nog en wil er graag mee verder .,

Ik heb een sim (phoenix) en heb daar veel van geleerd maar ik kreeg t nooit voor elkaar om het egt te vliegen ik heb namelijk een keer t frame gebroken gehad en heb toen alles om moeten zetten sinds dien krijg ik de heli niet meer goed afgsteld ,,

Is er iemand die mij wil helpen met t afstellen van mn heli heb alles al georobeert via dit forum of youtube maar ik kom er niet meer uit ,,

Ik woon in limburg dus als iemand mij wil helpen hoor ik t graag

Groet Danny

Hey Danny,
Ik zit in Oirsbeek (z-limburg) maar krijg t niet snel voor mekaar om jouw kant op te komen. heb t redelijk druk momenteel.
Als je t ziet zitten mag je mij de hele mikmak toesturen (heli,spares,zender,accus, handleiding etc) dan kan ik m voor je afstellen. Je hebt er geen leerwaarde aan maar als t niet anders lukt kan je weer verder. Ik hoef er niets voor te hebben.

Hey Danny,
Ik zit in Oirsbeek (z-limburg) maar krijg t niet snel voor mekaar om jouw kant op te komen. heb t redelijk druk momenteel.
Als je t ziet zitten mag je mij de hele mikmak toesturen (heli,spares,zender,accus, handleiding etc) dan kan ik m voor je afstellen. Je hebt er geen leerwaarde aan maar als t niet anders lukt kan je weer verder. Ik hoef er niets voor te hebben.

Beste maciak

Bedankt dat je mij wilt helpen super ,,.
Toevallig heb een een goede vriend in oirsbeek wonen waar ik 1 keer in de maand heen ga.. Misschien is t wat als ik met de hele mikmak naar jou toe kom,,
Alleen kom ik er egt niet uit en denk dat ik op deze manier veel kan leren
,
Ik hoor t wel als je dit wat vind

M.V.G Danny

Back