Hi guys,
Net de maiden van de Trex700 3G gehad en met wat afstel probleempjes toch goed gegaan.
Alleen een vraag aan julllie zoals er al vele voor mij zijn geweest over de Align govenor RCE-G600:
Alles volgens het boekje afgesteld,limit setup gedaan en getest
Groen lampje aan govenor schakelaar op de zender aan ok
Roodlampje govenor uit schakelaar op de zender uit
eerst op toeren en overschakelen naar gov aan
Ik werk trouwens met een Futaba T12FG met govenor menu
zo schakelaar op de zender aan en in de eerste rate normal netjes 1700RPM overschakelen naar idl1 netjes 1800 rpm en doorschakelen naar idl2 netjes 1950
In normal heb ik een liniare gascurve staan en in Idl 1 en Idl 2 een V curve
(100-75-50-75-100)
Nu komt het probleem:
Als ik de Throtle hold om schakel blijft ie lekker op toeren draaien!! en de gov gaat niet uit tenzij ik de hoofdschakelaar (gov/aa-uit)uit zet dan alleen gaat de gov uit.maar valt ie wel terug op de V curve(wat normaal is als bijvb de magneet er uit zou vallen oid
Ook in Idl1/2 blijft ie dus lekker door Toeren op de V curve
oftewel ik kan geen auto's maken met deze combinatie of ik moet totaal 3 schakelaars omzetten voor een auto????
Graag jullie advies wat ik verkeerd heb gedaan??
(heb het zelfde probleem gehad met de Rex 600 met GV1 gov maar dat is opgelosd heb een reset gedaan en werkt nu wel hoe begrijp ik niet maar het werkt)
Waarschijnlijk een Futaba T12fg probleem/instelling die ik niet goed heb staan
Graag jullie mening advies
Groeten,
JJ
Net de maiden van de Trex700 3G gehad en met wat afstel probleempjes toch goed gegaan.
Alleen een vraag aan julllie zoals er al vele voor mij zijn geweest over de Align govenor RCE-G600:
Alles volgens het boekje afgesteld,limit setup gedaan en getest
Groen lampje aan govenor schakelaar op de zender aan ok
Roodlampje govenor uit schakelaar op de zender uit
eerst op toeren en overschakelen naar gov aan
Ik werk trouwens met een Futaba T12FG met govenor menu
zo schakelaar op de zender aan en in de eerste rate normal netjes 1700RPM overschakelen naar idl1 netjes 1800 rpm en doorschakelen naar idl2 netjes 1950
In normal heb ik een liniare gascurve staan en in Idl 1 en Idl 2 een V curve
(100-75-50-75-100)
Nu komt het probleem:
Als ik de Throtle hold om schakel blijft ie lekker op toeren draaien!! en de gov gaat niet uit tenzij ik de hoofdschakelaar (gov/aa-uit)uit zet dan alleen gaat de gov uit.maar valt ie wel terug op de V curve(wat normaal is als bijvb de magneet er uit zou vallen oid
Ook in Idl1/2 blijft ie dus lekker door Toeren op de V curve
oftewel ik kan geen auto's maken met deze combinatie of ik moet totaal 3 schakelaars omzetten voor een auto????
Graag jullie advies wat ik verkeerd heb gedaan??
(heb het zelfde probleem gehad met de Rex 600 met GV1 gov maar dat is opgelosd heb een reset gedaan en werkt nu wel hoe begrijp ik niet maar het werkt)
Waarschijnlijk een Futaba T12fg probleem/instelling die ik niet goed heb staan
Graag jullie mening advies
Groeten,
JJ