Weer eens een ander Promo Clipje....

Ik weet niet of ik het filmpje nu serieus moet nemen of niet.

In het begin die mega irritante auto
Faal @ 0:58
1:28 wordt de zin afgekapt
1:40 je kan rijden vanaf 1/10 en kleiner ?? dus 1/xx en groter?
Faal @ 2:00
Faal @ 2:30

Als je mensen wilt trekken zou ik het iets spectaculairder aanpakken. Wellicht wat meer ''actie beelden'' en de stem er onder zetten.

Gaaf en grappig filmpie mannen! Enne Dick: je komt heel 'naturel' over; een nieuwe carriere voor je!!!
Maar echt leuke promo hoor!!

Waarom staat dit in het offroad als het een electro algemeen promofilm is?
En waarom wordt het niet in 1 (of alle) van de 6 andere MACH indoor topics geplaatst maar weer in een nieuw topic?

Waarom staat dit in het offroad als het een electro algemeen promofilm is?
En waarom wordt het niet in 1 (of alle) van de 6 andere MACH indoor topics geplaatst maar weer in een nieuw topic?

dan had ik het waarschijnlijk nooit gezien en dit leuke filmpje gemist! :)

maar jou sokken la moet echt een gewelidige structurering hebben

Laatst bewerkt door een moderator:
Laten wij nou niet gaan bepalen, wat andere kunnen doen...

Jullie wilden overzicht door je af te scheiden van de rest door offroad en onroad op te splitsen, dan ga je dubbele topics krijgen en nog meer overzicht verliezen als mensen niet de moeite nemen om iets in het juiste deel te zetten.

* gein modus aan *

als ik niet mag bepalen wat jij moet doen, moet je je zelf niet zo voor mijn voeten gooien

* gein modus uit *

Jullie wilden overzicht door je af te scheiden van de rest door offroad en onroad op te splitsen, dan ga je dubbele topics krijgen en nog meer overzicht verliezen als mensen niet de moeite nemen om iets in het juiste deel te zetten.

Er is een theorie dat chaos de meeste economische manier van ordenen is :rolleyes:

Ik moet eerlijk toegeven dat ik Roelof gelijk moet geven in dit geval hoor.

Dit topic hoort echt niet thuis hier en zou eigenlijk in een van al die andere mach topics moeten staan.

Of gaat Mach nu iedere keer als ze iets doen een andere topic openen ??

Eigenlijk had een mod hier allang moeten ingrijpen en dit topic ofwel sluiten ofwel verplaatsen naar waar het hoort.

Inderdaad, jullie hebben gelijk, hij hoort niet in dit topic thuis. Maar ook in de "oude" indeling waren er al meerdere plaatsen waar die geplaatst kon worden. Splitsing in on/off road maakt daar geen wezenlijk verschil in

En het topic gaat trouwens over het 'andere soort Promo Filmpje' en dat de MACH het onderwerp is, is eigenlijk irrelevant.
Ik vindt het een leuk filmpje geworden waarin er op een geinige en opvallende manier een club wordt gepromoot.
Ik denk dat ik Dick en zijn camera team eens uitnodig om zo'n leuke promo filmpje voor onze club MBC Friesland te komen maken!

Tja, wat ik ervan vind doet eigenlijk niet ter zake, dus dat houdt ik maar voor mezelf.
Feit is dat de boodschap overkomt!

Back