weer helemaal hersteld zoals hij was in 1995

weer een mooie Skyflex ''V'' (V staat voor Verbrenner) hersteld ,ik had hem van een forum lid overgenomen.
het oude beestje had al meer dan 10 jaar niet meer gevlogen ..
een paar dagen lekker aan het klussen geweest met dit als resultaat ,
weer een prachtige Robbe Skyflex V ''Kite-plane'' ja weer een aanwinst voor mijn Skyflex collectie ;)

IMAG8929.jpg

IMAG8928.jpg

IMAG8930.jpg

IMAG8926.jpg

IMAG8924.jpg

IMAG8925.jpg

IMAG8922.jpg

filmpje van haar/zijn eerste vlucht na jaren
UF4O9S2u8mg[/media] ''V'' , Skyflex v , skyflex ,Robbe Skyflex - YouTube

Robbe Reclame foto
35.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk,

Vroeger wilde ik ooit ook zo'n ding hebben, nooit gekregen helaas, lijkt me een leuk ding om iemand te introduceren in de RC hobby!

Leuk om dit soort oudere modellen nog te zien vliegen!

veel succes!

Hoeveel van die apparaten heeft u eigenlijk wel niet? Haha!

Maar complimenten voor het in stand houden van deze leuke kistjes! Leuk project!

----------------------
Sent from iPhone.

Hoeveel van die apparaten heeft u eigenlijk wel niet? Haha!

Maar complimenten voor het in stand houden van deze leuke kistjes! Leuk project!

----------------------
Sent from iPhone.

hahaha hoeveel ...ik heb er nu 4
2 Skyflex V (brandstof)... 1 Skyflex 2000 (met graupner speed 700 turbo elec) ...1 Skyflex 02 standaard met Mabuchi RS-550..

voor de Flex 2000 en 1 flex V heb ik door een vlieger designer 2 hele speciale zeilen laten ontwerpen en maken ..die zijn volgende week klaar.
foto's zien jullie wel als ze er zijn..

de andere 2 hou ik helemaal origineel ..
en heb dan onderdelen voor de Flexen dat ik ze zeker nog 50 jaar in de lucht kan houden hahahaha.

en ja ik heb ook wel eens met wat anders gevlogen .(ging ook erg goed) maar de oude Kite-plane's dat is echt mijn ding .
vliegt/zweeft echt helemaal toppie..de oudste die ik heb is 1 flex V van 1994

en verhalen met ze vliegen voor geen meter..pure onzin die mensen kunnen en weten niet hoe ze een Skyflex moeten afstellen ;)

Back