weer helemaal origineel Skyflex 2000

een van mijn 3 skyFlexen een ''Skyflex 2000'' weer helemaal klaar in zijn originele staat.
hier een paar foto's ..ik kan niet wachten om hem te laten vliegen ..

het Spinaker zeil lijkt Rose maar is Rood (komt helaas door het foto toestel)

8536_userid_88.jpg

skyflexmotor.jpg

IMAG8756-1.jpg

IMAG8757.jpg

IMAG8758.jpg

IMAG8762.jpg

IMAG8760.jpg

IMAG8759.jpg

Leuk model om te zien.
Veel plezier met de maiden

Dank je wel
dat zal best wel lukken ..
die slow-flyers zijn goed te besturen ..
er word erg negatief gesproken over de oudjes..vooral de :snipersmile: ''skyflex 2000''.(zoals een ''dead duck'' in de lucht) maar dat is klinklare onzin..goed afstellen / lichte accu ..en je hebt een mooie semi-zwever :thumbsup:

leuk ding!

Nooit aan gedacht om er een borstelloze motor in te doen? scheelt je vast weer een paar grammen bij het zelfde vermogen.

leuk ding!

Nooit aan gedacht om er een borstelloze motor in te doen? scheelt je vast weer een paar grammen bij het zelfde vermogen.

moge Luppie

dat is nou juist het mooie ..ik heb er nu 3 een op brandstof / borsteloos / en dan deze op de foto die is helemaal standaard (alleen nog even de stikkers verder plakken), het enigste voordeel met een borstelloze is dat je met de snelheid van de prop kunt spelen ...maar de kunst van het skyflex vliegen is juist klimmen ..en dan proberen hem juist zo lang mogelijk te laten zweven ..komt hij te laag ''klik'' aan dat ding en weer klimmen .dus brandstof/borstelloos/origineel.. het maakt niet erg veel uit ..

en heb je ze goed afgesteld ..dan zijn het prachtige Kite-flyers
en met een 2cellen 7,4V 1300maH Double Horse 9104 - Accu 1300 mAh *-*QenB .is het gewicht perfect klimpt snel zweeft goed..:thumbsup:

Back