weet iemand goede 1:12 banden??

hallo ik zoek leuke banden voor mijn kart... (birel) ze zeiden in het brandstof gedeelte dat ik deze vraag hier moest stellen....

dus weten jullie leuke 1:12 banden?? voorkant is smallen dan de achterkant...

ik wil er ook donuts op plakken hier een link naar de velgen:

Geen link en ook al was er een link is het lastig voor ons om de maat op te meten.....

Maar met een beetje google kwam ik hier:
Kyosho Racing Kart Rear Foam Tire (2) [KYO36246] | RC Cars & Trucks - A Main Hobbies
2WheelHobbies.com

Art: KYO36246

Maar het lijkt voor de oude kart te zijn.....

Meet nu gewoon eens de diameter van de velg!

Zal lastig worden gezien de vorm van de huidige velg:
http://shop.tinyrc.com/d_images/KYO-KTH002BK-a.jpg
Zal je eerder eerst een bus overheen moeten lijmen voordat je een foamband erop kunt plakken.

Laatst bewerkt:
Geen link en ook al was er een link is het lastig voor ons om de maat op te meten.....

Maar met een beetje google kwam ik hier:
Kyosho Racing Kart Rear Foam Tire (2) [KYO36246] | RC Cars & Trucks - A Main Hobbies
2WheelHobbies.com

Art: KYO36246

Maar het lijkt voor de oude kart te zijn.....

Meet nu gewoon eens de diameter van de velg!

Zal lastig worden gezien de vorm van de huidige velg:
http://shop.tinyrc.com/d_images/KYO-KTH002BK-a.jpg
Zal je eerder eerst een bus overheen moeten lijmen voordat je een foamband erop kunt plakken.
oke hier de maten:
de diameter:35mm voor en achter
breedte achterband:45mm
breedte voorband:30mm

De standaard velg zul je in ieder geval moeten aanpassen zoals roelof ook aangaf. Als de diameter van je velg 35mm is dan passen 1/12 donuts er sowieso niet op. Deze hebben een binnendiameter van 33mm.

pro10 foambanden hebben een binnendiameter van 44mm. Deze zou je passend kunen krijgen door er een kunststof buis of iets dergelijks op de bestaande velgen te plakken maar dat is wel behoorlijk zoekwerk lijkt me.

Zijn er standaard helemaal geen gelijmde foambanden voor die kart te krijgen? Voor de electro kart wagentjes zijn die er wel namelijk maar kwa velgen zullen die waarschijnlijk niet overeenkomen.

Laatst bewerkt:
De standaard velg zul je in ieder geval moeten aanpassen zoals roelof ook aangaf. Als de diameter van je velg 35mm is dan passen 1/12 donuts er sowieso niet op. Deze hebben een binnendiameter van 33mm.

pro10 foambanden hebben een binnendiameter van 44mm. Deze zou je passend kunen krijgen door er een kunststof buis of iets dergelijks op de bestaande velgen te plakken maar dat is wel behoorlijk zoekwerk lijkt me.

Zijn er standaard helemaal geen gelijmde foambanden voor die kart te krijgen? Voor de electro kart wagentjes zijn die er wel namelijk maar kwa velgen zullen die waarschijnlijk niet overeenkomen.

nee,nou donuts ik weet het niet of ze niet passen hoor..,ik heb hem express wat ruimer genomen.... achja,voor 10 euro kan je het proberen.... heb er namelijk al een paar gezien

Back