weet iemand raad?

• Topicstarter Topicstarter serpent racer
  • Startdatum Startdatum
S

serpent racer

Guest
zender en servos heb ik wel en wil gewoon het beste spul groetjes mitchell

het was ff verkeerd gegaan.Ik zoek een ourigger waar 15 cc motoren in passen, weet iemand misschien een soorrt begin prijs voor een outrigger nieuw compleet met alles erbij behalve zender en servos wil wel het betse spul

dit soort boten worden meestal zelf gebouwd van tekening.
ze worden wel verkocht voor 15cc motoren.
maar voor dat zou je even op het xtremercboats forum moeten vragen.

kijk eens op rbckits daar hebben ze een zelfbouw rigger voor 50 euri en kan je natuurlijk inhangen wat je wilt

ik denk dat een 15 cc motor te zwaar wordt:)
die van rbc kits is een micro rigger, electro

groetjess Jon

Idd tekeningen zoeken en zelf bouwen. Anders ga je naar www.hydromarine.de en haal je zo'n rigger maar die zijn ook maar max tot 3,5cc. en 10x duurder dan zelfbouw. Ben je zo'n 400 euro kwijt voor een complete boot.

he wil er iemand graag een rigger bouw3en:P dan kan je wat verdienen kosten zijn voor mij natuurlijk en hoeveel je dan per uur vraagt of 1 bedrag ik hoor het groetjes mitchell ps alleen de romp

ik ben er al uit het wordt een hydro want heb gehoort dat het niet echt een beginners boot is groetjes mitchell

weet niet wat voor type en heb besloten en een zeohna motor te kopen hoe e dat ook typt met 26 cc ben nog ff aan het spaqren maar in de zomdervakantie moet die zeker af zijn want dit jaar ga ik me eerste nk rijden met rc autos dus heb daar ook nog geld voor nodig groetjes mitchell

Mitchell, zo iets als dit?
chris_1_lg.jpg

jah zoiets wordt het maar heb jaimy toegevoegt op msn en die helpt me met bouwen als ik em heb er komen uiteraad fotos en filmpjes jaimy heel erg bedank:D groetjes mitchell

hey mario
dat model komt erg goed in de buurt.
is dat het 1/8 model voor zenoah..?

heb ik nog een vraag je voor je mario.
als ik en mitchell de boot en andere spullen willen bestellen hoelang is de lever tijd ongeveer.
bijna alle spullen moeten bij hydro&marine vandaan komen.

ik hoor het graag.

greetz jaimy

Jaimy, de meeste hardware is uit voorraad leverbaar, bepaalde bijzondere dingen zijn momenteel niet op voorraad, maar er is weer een grote partij onderweg, dus dat moet wel goed komen. (PS: dit is geen reclame maar een antwoord op een vraag)

De Hydroplane die op de foto te zien is inderdaad een 1/8. Special made door christion van carbon/keflar. Dit is mijn nieuwe Xtreme elektro poject voor volgend jaar waarmee ik de 120km/h barieëre voorbij wil gaan.
chris_2_lg.jpg

Wat een ruimte)

chris_3_lg.jpg

Achter aanzicht

De boot is impreciepe niet bedoeld voor een zenoah, maar het schijnt dat ook de nieuwe quickdraw die er aankomt met voor inlaad en achter uitlaad er in past. Normaal gesproken is deze boot gemaakt voor een 15cc nitro.

Succes in ieder geval allebij met het bouwen, en mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag.

Back