weet niet wat te kiezen...

• Topicstarter Topicstarter Acropilot
  • Startdatum Startdatum
A

Acropilot

Guest
volgende week zaterdag ga ik naar dortmund maar ik weet totaal niet welke merken ik moet kiezen voor men elctronica :oops:
ik zit nu al ongeveer een week nutteloos op het internet te zoeken maar zonder resultaat...

wat heb ik nu nodig? (ik koop dus hardware voor de minimag)
wel ik zoek een regelaar voor de robbe roxxy, ik ben op de jeti eco 18 uitgekomen, nu weet ik niet of dat die een goede is.
dan nog lipo accus, maar welke? ik dacht een 2C 1500 mah, maar van welk merk, en het liefst goedkoop.
dan nog een lader, daar dacht ik aan een lader van 20 euro van graupner.
dan nog 4 servos en daar dacht ik aan 9 gram servos van towerpro.

tips zijn welkom, het liefst zo goedkoop mogelijk :D

alvast dank op voorhand, samuel

Voor je lipo's zou je eens op aerotronic.nl moeten kijken goede kwaliteit en heel erg goedkoop. Lader zoals je zegt de graupner lipomat 4 (volgens mij) En voor servo's moet je maar eens op rctechnics.nl die zijn erg goedkoop in servo's Conrad heeft servo's met de zelfde waarden maar ik weet niet of die ook een zelfde kwaliteit leveren gezien de prijs van maar 5,5 per stuk!

gr,

niels

Die winkel is inderdaad best goedkoop, alleen de accu info is wat schaars. :P Nieteens C-rate of gewicht.

De conrad servos zijn n beetje groter, en maken veel lawaai, maar ze zijn ongelofelijk taai (Al 2 crashes mee gemaakt, en lopen nogsteeds als n trein)

niels steigenga zei:
Voor je lipo's zou je eens op aerotronic.nl moeten kijken goede kwaliteit en heel erg goedkoop. Lader zoals je zegt de graupner lipomat 4 (volgens mij) En voor servo's moet je maar eens op rctechnics.nl die zijn erg goedkoop in servo's Conrad heeft servo's met de zelfde waarden maar ik weet niet of die ook een zelfde kwaliteit leveren gezien de prijs van maar 5,5 per stuk!

gr,

niels

maar zijn die prijzen op die sites dan gelijk aan de prijzen op de beurs?

groeten

maar ik dacht aan 2 maal multiplex lipos : 2c 1500 mah
zijn die goed of kosten ze te veel? (31euro/stuk)
nu ben ik aan het kijken eigenlijk voor een regelaar die nu bijvoorbeeld de speed 400 aankan maar later ook bijvoorbeeld de robbe roxxy, bestaat zo een regelaar? en ja, welke dan?

groeten, samuel

Back