Wel of geen KNVvL clublidmaatschap bij jullie?

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door Richard Branderhorst, 24 nov 2006.

  1. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.964
    Locatie:
    Eibergen
    Het is al jaren een strijd tussen voor en tegen standers van de KNVvL ik ben echter met Plottetwelt eens de DMFV doet meer voor haar leden ben zelf al 11 jaar lid betaal daar €42,- p.j..

    Robke zegt zo mooi kijk wat je krijgt bij de KNVvL :
    Steun bij problemen

    Ik weet uit eigen ervaring dat de KNVvL al eens het advies gegeven heeft om de handdoek in de ring te gooien als vereniging bij het verkrijgen van een mileu vergunning echter de KNVvL is gestopt en de vereniging is wel door gegaan en heeft een hele mooie verguning gekregen.

    Verzekeringen

    Uit ervaring weet ik dat bij schade of ongeval eerst je eigen W.A. verzekering word aangesproken daarna pas diee KNVvL.

    Wedstrijden mogen meedoen en organiseren

    Om wedstrijden te mogen doen moet je een licentie hebben en die betaal je extra.

    en zo ken ik er nog wel wat, desondanks ben ik ook lid van de KNVvL maar ik heb wel begrip voor de mensen die het niet zijn
    en zo'n lidmaatschap moet je mensen niet door de strot drukken zoals eerder aangehaald in andere worden dan (lid zijn anders geen rechten).
    Ik ben echter wel van mening dat de KNVvL zich wel eens wat duidelijker mag profileren dat ze een ander weg zijn ingeslagen.
    Wij als leden hoeven dit niet te doen we zijn geen sekte, laten ze de mensen maar eens zien waarvoor ze staan.
    En laten we vooral de mensen op dit forum in hun waarde wat financieën betreft want ik merk dagelijks dat mensen met weinig
    vermogen aan de zijlijn geplaatst worden, ik ben wel bereid om meer contributie te betalen zodat deze mensen lid kunnen worden.
     
  2. hezik

    hezik Guest

    Nee hoor, niet meer.
     
  3. Ella de Wildt

    Ella de Wildt

    Lid geworden:
    4 feb 2005
    Berichten:
    1.752
    Locatie:
    City of Oss
    Rob,
    Je bent zeker een persoon die naar de uiteenzetting van het plan "de Toekomst" zou moeten gaan luisteren.
     

Deel Deze Pagina