welk aansluitsnoer van Conrad

Discussie in 'Electro auto's' gestart door oomkoen, 17 jul 2017.

  1. oomkoen

    oomkoen

    Lid geworden:
    26 mei 2017
    Berichten:
    65
    Locatie:
    Enschede
    Naar aanleiding van mijn andere topic over connectortjes. Heb ik ook wel wat snoer nodig. Ik heb al een verlanglijstje bij Conrad en zou daar dus ook graag de snoeren vandaan willen halen.

    Maar die heerlijke siliconen draden welke je ziet en ook aan mijn esc en accu zitten, kan ik bij Conrad niet vinden.

    Iemand ze toevallig al wel gevonden. Welk type draad is dit, want dat vind ik ook nergens terug.
     
  2. N.P.S.

    N.P.S. Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 jun 2007
    Berichten:
    9.094
    Zoek maar eens op "siliconen kabel zeer fexibel".
     
  3. oomkoen

    oomkoen

    Lid geworden:
    26 mei 2017
    Berichten:
    65
    Locatie:
    Enschede
    Het zoeken naar precies "siliconen kabel zeer fexibel" gaf geen resultaten.

    Dan vind Conrad helemaal niets.

    Ik ben al aan het spitten geweest. Jammer dat je niet op mantel materiaal kunt sorteren. Een aantal siliconen draden wel gevonden. Maar die zijn weer dunner. Of gezocht op 3,31m2 (https://www.conrad.nl/nl/aansluitdraad-o2510113.html?tfo_ATT_CROSS_SECTION_PART1=3.31 mm²), maar dan zijn ze weer niet per meter verkrijgbaar.
     
  4. PH_AJH

    PH_AJH Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    12.151
    Locatie:
    away
    In plaats van op "fexibel"zoeken op "flexibel" en je vindt het (met Google) direct...
     
  5. oomkoen

    oomkoen

    Lid geworden:
    26 mei 2017
    Berichten:
    65
    Locatie:
    Enschede
    Haha, ik had ook gewoon dom de typefout overgenomen.
    Gaat me trouwens niet wat ik bij Google en andere RC verkoopsites tegenkom. Wil het gewoon graag bij Conrad bestellen, mede dat de prijs waarschijnlijk lager ligt en ik boven een bepaald bedrag geen verzendkosten meer hoef te betalen.
     
  6. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    De prijs bij de conrad ligt zeker niet lager... (zeker ook nog als je pas bij 20 euro geen verzendkosten hebt) maar als je bij Google ook als trefwoord Conrad gebruikt zal die ook resultaten van de conrad site meenemen.

    Overigens willen we niet zo snel voor ieder wissewasje een nieuw topic zien, deze vraag had makkelijk bij je stekkervraag gekend gezien het uiteindelijk om hetzelfde project gaat. Let er even op voordat je 10 topics op een rij hebt staan, is voor ons maar ook voor jou niet meer overzichtelijk tov 1 topic.
     
  7. N.P.S.

    N.P.S. Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 jun 2007
    Berichten:
    9.094
    Sorry, inderdaad de "l" overgeslagen...
     
  8. Greggy666

    Greggy666

    Lid geworden:
    10 mrt 2011
    Berichten:
    63
    Voor dit soort materiaal is Hobbyking niet te kloppen, helemaal als je NL/EU warehouse pakt.
     
  9. Scrap

    Scrap

    Lid geworden:
    15 jun 2015
    Berichten:
    237
    Conrad is echt een k site als je iets specifieks zoekt.
    En is zeker niet de goedkoopste.
    Als je bij een RC winkel bestelt weet je tenminste dat je RC spul krijgt.
     
  10. oomkoen

    oomkoen

    Lid geworden:
    26 mei 2017
    Berichten:
    65
    Locatie:
    Enschede
    Een paar dingen bij Conrad besteld. En een deel bij Hobbyking. Dat scheelde toch teveel.

    Ben alsnog aan het zoeken geweest op Conrad voor het welbekende RC draad, maar niet kunnen vinden. Andersom ook nog geen specifiek kabel type van het RC draad tegen gekomen.

    Thanks voor de tips.
     
  11. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim

Deel Deze Pagina