welk bootje, please help

ben op zoek naar een toffe electro (speed)boot..ik rijd zelf met RC wagens, maar wil graag eens proeven van zo'n bootje....welke koop ik 'het best als beginner in het varen'??
dank je!

wat zoek je.
mono(deepvee)
hydro
of catamaran

richting welke prijs zat je te denken.
en richting welke grote.

als je dat weet ken ik je verder helpen.

greetz jaimy

hij moet niet TE snel gaan, een gewone speedboot (deepvee zal dat zijn zeker)...ik zie der van graupner en robbe..maar weet bij God niet wat ik moet kiezen of waar ik moet op letten...

kunnen jullie me nu verder helpen?

Key Biscayne (Graupner) is wel een aardig ding: redelijke maat, eenvoudig te bouwen en er zijn best aardige prestaties uit te halen; daarvoor moet je wel bereid zijn wat aan de motorisering, voeding en koeling te sleutelen.

hey alvast bedankt voor de info...
zal ik beroep doen op doe graupner of robber dinges?? of is da eerder speelgoed bootjes?

hier een paar leuke boten om mee te beginnen

robbe:
diabolo
magin one
lightning 46

graupner:
key biscane
B-24
b-28
MEGA DRAGSTAR II
cobra

wil je meer naar de prof kant gaan dan kom je uit op:
Hydro&Marine
Hopf
Mhz

maar omdat je wat wil proefen van de rc boten zou ik het bij graupner en robbe houden

greetz jaimy

omdat ie wilt beginnen met boten zou ik gewoon voor een schroef aandrijfing kiesen.

de boten die ik aangaf in een eerder post van mij zijn goeie boten waar ie mee ken beginnen.

een jet zou ik niet mee beginnen geeft een slecht beeld van wat boten echt zijn.

qwa lengte moet z'n beetje beginnen op een lengte van 80 cm.
dan ken je namelijk op bijna elk water varen.

greetz jaimy

Back