Welk chassis

Nu ken ik een hoop chassisjes, maar deze is voor mij een raadsel. Wie o wie heeft enig idee wat dit is. Alu gedeelte is helaas nagemaakt, corbon gedeelte is waar het naar mijn idee origineel uit bestond.
Enige wat er opstaat is cosmic serie (staat op het carbon, uiteraard geen garantie dat dat er op hoort) en deze 2 body,s zaten erbij maar ook weer geen idee of ze er bij hoorden. Degene die het mij verkocht noemde de naam robbe, maar waar ik ook op google ik kan het niet vinden. Wie o wie heeft enig idee.
full

Laatst bewerkt:
Komt mij niet bekend voor... de niet symmetrische saddle-pack slots zijn nochtans niet zoveel voorkomend denk ik. Kun je nog eens goed kijken naar mogelijke onderdeelnummer, op de spurgear, stickers op de linkerbody, ...? of misschien een iets duidelijkere foto van het chassis.

Lijkt de auto origineel, of een mix van chassis/aandrijving/ophanging? Met enkel de foto had ik richting Yokomo zitten kijken maar kan zo ook meteen geen match vinden, omdat ik Robbe meer van de oudere rc nitro's ken.

Op de linkerbody staat 'GM-racing', een onderdeel van Graupner, daar misschien eens op zoeken?

Kijk eens op GM-racing TC-4 of Ofna Z10, zie lijken een zelfde halve cirkel uitgespaard te hebben uit het upperdeck boven de motor?

56555211xj0_106374.jpg

En de eerste prijs is... ? ;)

Laatst bewerkt:
Tamaniac,

Er staat verder nergens ook maar een cijfer of letter op,ik heb me dood gegoogled. Er zaten academy wielen bij een tamiya body een gm body (tamiya viel vrij snel af omdat die toch wel op veel dingen hun naam of logo zetten) enige chassis wat ik heb wat er op lijkt is een bolink. ik heb op alles gegoogled die namen icm vintage ,old carbon enz enz.
Maarrrrrr de foto die je plaatst dat tizzum. Als ik intyp GM-racing TC-4GM kom ik ook wel foto's tegen die ik ook tegen ben gekomen, maar dat carbon is groffer, dus heb er geen acht op geslagen (hier duik ik morgen even in)
Of het nu een ofna of gm is ik probeer er achter te komen, ik kom nu iig een heel stuk verder.

De prijs mmmm. Zowiezo mijn eeuwige dank en de eer dat je meer kennis hebt van rc chassisjes dan ik.

Back