ik heb hier nog een 50mm fan liggen van een XPD-8 (greatplanes)
ik heb hem in der tijd geupgrade met de zwaarste brushless motor van ammo die er toen in kon. het ding heeft dus heel wat vermogen als je het mij vraagt.
De XPD ziet er niet heel fraai meer uit, heeft ook nooit goed gevlogen
misschien dat ik hem nog een laatste kans geef, maar er was echt te weinig ruimte om alles weg te krijgen.
het gaat om dit model:
ik zoek dus een leeg model voor deze EDF.
Het model moet liefst zo snel mogelijk kunnen vliegen, het gaat mij om de snelheid en niet om het schaal gehalte van het toestel.
Suggesties zijn dus welkom
ik had al gedacht aan de electrifly evader:
liefst had ik iets niet van Greatplanes gehad, door de wat mindere ervaring met de XPD, wel is het handig dat de hyperflow fan meteen erin zou passen..
Grt Dennis
ik heb hem in der tijd geupgrade met de zwaarste brushless motor van ammo die er toen in kon. het ding heeft dus heel wat vermogen als je het mij vraagt.
De XPD ziet er niet heel fraai meer uit, heeft ook nooit goed gevlogen
misschien dat ik hem nog een laatste kans geef, maar er was echt te weinig ruimte om alles weg te krijgen.
het gaat om dit model:

ik zoek dus een leeg model voor deze EDF.
Het model moet liefst zo snel mogelijk kunnen vliegen, het gaat mij om de snelheid en niet om het schaal gehalte van het toestel.
Suggesties zijn dus welkom

ik had al gedacht aan de electrifly evader:
liefst had ik iets niet van Greatplanes gehad, door de wat mindere ervaring met de XPD, wel is het handig dat de hyperflow fan meteen erin zou passen..
Grt Dennis
Laatst bewerkt door een moderator: