Welk EDF model voor 56mm fan?

ik heb hier nog een 50mm fan liggen van een XPD-8 (greatplanes)
ik heb hem in der tijd geupgrade met de zwaarste brushless motor van ammo die er toen in kon. het ding heeft dus heel wat vermogen als je het mij vraagt.

De XPD ziet er niet heel fraai meer uit, heeft ook nooit goed gevlogen
misschien dat ik hem nog een laatste kans geef, maar er was echt te weinig ruimte om alles weg te krijgen.

het gaat om dit model:

xpd8.jpg

ik zoek dus een leeg model voor deze EDF.
Het model moet liefst zo snel mogelijk kunnen vliegen, het gaat mij om de snelheid en niet om het schaal gehalte van het toestel.

Suggesties zijn dus welkom :)

ik had al gedacht aan de electrifly evader:

liefst had ik iets niet van Greatplanes gehad, door de wat mindere ervaring met de XPD, wel is het handig dat de hyperflow fan meteen erin zou passen..

Grt Dennis

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb vandaag nog even gevlogen met een model van mijn vader (velocity van thunder tiger)
ik kon met deze een funjet bijhouden die met dezelfde setup ooit geklokt is op 240km/h

ik heb dus toch nog even de XPD-8 van het schap gehaald, en ga hem toch nog 1 kans geven..

hopelijk volgend weekend de maiden :)

als hij nu niet wil, zal het toch zo een fastcat worden denk ik ;)

de xpd-8 is einde verhaal geworden dit weekend :P
hij vloog, maar meer kan je er ook niet van zeggen, toen ik wou stijgen kwam hij in een stal en werd hij (weeral) onbestuurbaar en ging hij tegen een boom..

dit eindigde in 10 stukken, spectaculair was het in ieder geval :D

maar goed, tijd voor iets nieuws
ik ben aan het denken om zo een fastcat te proberen, maar ik zou toch graag iets hebben dat 250 km/u kan halen..

Back