welk fabrikant levert deze motor JMP HF9-32

• Topicstarter Topicstarter miko
  • Startdatum Startdatum
M

miko

Guest
de vraag staat reeds als onderwerp vermeld, maar hier komt de vraag nog een keer. welk fabrikant levert deze motor, JMP HF9-32. Dit is een klein vierkant elektro motortje.

De "JMP HF9" ken ik wel, dit is een hoogfrequent regelaartje (speciaal voor kleine klokankermotortjes) gemaakt door JMP in Frankrijk, en geleverd door o.a. Wes Technik http://www.wes-technik.de......dus vraag is dit echt de aanduiding van het motortje ????

Waar wordt dit motortje dan voor gebruikt......

deze motor komt is een vervanging van de heckrotor motor op de eco picolo. deze zal minder snel doorbranden

Zoals ik al dacht de JMP "HF9-32" is alleen het regelaartje, speciaal aangepast voor de heli's met staartrotor-motortje..... dus geen motortje !!!

De HF= hoogfrequent 9 = maximale amperage en -32 is het aantal stappen waarin hij regeld....

Kijk eens rond op de div piccolo fora, of bijv mij micro helies bij rcgroups.com.

Dat kleine overbelaste staartmotortje blijft hoe dan ook huilen met de pet op,
een oplossing is om het ding te vervangen door een groter GWS motortje.

sorry, ik heb verkeerd gekeken. Jullie hebben allemaal gelijk, het is een regelaartje.

ondertussen heb ik wel wat gevonden, het moet zijn de Micro 4.5-0.6. deze is verkrijgbaar bij www.wes-technik.de.
enig idee of deze ook in Nderland verkrijfbaar is??? de porto kosten zijn redelijk duur vanuit duitsland.

Back