Welk materiaal

Hallo, ik ben hier helemaal nieuw in en wil een airbrush kopen voor modelbouw. Ik heb de links geklikt in de sticky, maar die paginas bestaan allemaal niet meer. Ik weet niets, dus een paar vragen die in me opkomen, maar eigenlijk wil ik alles weten, ook wat ik niet weet dat ik niet weet.

-Ik zie dat het overal gaat over acryl verf. Is dat de enige serieuze optie, of duidelijk de beste optie ?
-Wat voor apparaat heb ik precies nodig, wat voor verschillen zijn er uberhaupt ?
-Welke verf heb ik nodig, ik zie hier al een topic met klachten over een merk, welk merk is wel goed ?
-Ik neem aan dat er ergens wel een appje is dat verteld hoeveel van welke basis kleuren ik moet mengen om een gewenst resultaat te krijgen ?
-Zijn er ook producten die je er in mengt om een metalic finish te krijgen ?

Een link naar een nog bestaande pagina waar ik alles kan leren zou zeer welkom zijn.

.

-Ik zie dat het overal gaat over acryl verf. Is dat de enige serieuze optie, of duidelijk de beste optie ?
-Wat voor apparaat heb ik precies nodig, wat voor verschillen zijn er uberhaupt ?
-Welke verf heb ik nodig, ik zie hier al een topic met klachten over een merk, welk merk is wel goed ?
-Ik neem aan dat er ergens wel een appje is dat verteld hoeveel van welke basis kleuren ik moet mengen om een gewenst resultaat te krijgen ?
-Zijn er ook producten die je er in mengt om een metalic finish te krijgen ?

Een link naar een nog bestaande pagina waar ik alles kan leren zou zeer welkom zijn.
- Watergedragen airbrush verf is prima, stinkt nagenoeg niet
- Airbrush compressor en airbruh :). Welke is een vraag waar je een mega lang antwoord op kan krijgen, Beste kan je een airbrush winkel bellen en vertellen wat je wilt gaat airbrushen
- er zijn veel soorten airbrush verf, het topic waar je op doelt gaat over een airbrushverf waar ik persoonlijk heel goed over te spreken ben, nou ben ik een ervaren spuiter en geen beginner, misschien speelt dat mee ?
- appje om kleuren te mengen ….. ken ik niet
- mettalic medium bestaat idd, daarmee maak je een mettalic van een bepaalde kleur, ook kan je van bv Createx een transparant met een sparkle (hotrod sparkle) over een kleur spuiten, dan krijg je een heel mooi mettalic glinster op je kleurlak

beste kan je een airbrushwinkel bezoeken, die kan je heel veel vertellen en uitleggen
Suc6

Back