welk merk is het best ?

En wat de beste onroad is ??welk type .
Voor hoeveel geld ,en er is geen beste .
Er is wel een beste voor de hoeveelheid geld wat je er aan wilt spenderen .
Een kit is beter en je leert je wagen direct goed kennen .
Kogellagers zijn beter dan de plastic glijlagers die er vaak in zitten .

Dus wat meer info mag ook wel .

Groeten Wiebe.

er zijn in principe geen slechte auto's de 1 zou zeggen x-ray de ander sakura de ander weer een ander merk is een eindeloze discussie zo.
Ga je er recreatief mee rijden ga je er wedstrijden mee rijden geef aan wat je wilt is een stuk duidelijker.

Groeten

John

ik zoek er 1 voor recreatief rijden en 1 voor wedstrijden . met een max prijs van ongeveer 300,- voor de wedstrijd auto en de andere voor ongeveer 250,-

dan zit nog je in de top van beginners modellen aangezien je ook nog de nodig upgrades moet kopen.
wil echte de promodellen dan zit je bij de 500,-.

Misschien zie ik het verkeerd hoor maar met een pro model kan je ook recreatief rijden lijkt me. Andersom gaat wat moeilijker dus waarom niet één goed chassis kopen voor beide doeleinden. Tenzij je echt op straat of grove ondergrond wil gaan rijden maar dan raad ik je een heel ander chassis aan. De meeste on-road modellen doen het nu eenmaal goed/beter op een behoorlijk vlakke ondergrond. Daarnaast, als je eenmaal aan de performance van een "pro" model gewend bent dan wil je al snel niet meer terug naar de performance van een recreatief model.

Ik zou er dus nog even goed over nadenken en als je de mogelijkheid hebt gewoon meteen een kit kopen en geen RTR. Uiteindelijk heb je meer lol van een kit en doe je meer kennis op ook. Als je die twee budgetten samen zet dan kan je best een eind komen denk ik...

Dan denk ik inderdaad dat ik er zelf een in elkaar ga zetten . accu's en lader heb ik al dus dat scheelt weer in de aanschaf en dan maak ik wel een mooie wedstrijd auto voor beide doeleinden . En de rustler die ik heb geef ik aan mijn zoontje ;D .

In dat geval kan je voor het budget van €550,-- zeker een knappe auto kopen denk ik. Kijk voordat je een auto koopt (waar dan ook, in NL of online) in ieder geval waar je bij JOU in de buurt makkelijk aan onderdelen kan komen. Dát is naast het budget eigenlijk de balangrijkste factor voor de keuze die je gaat maken.

Ik weet niet waar je vandaan komt maar kijk anders ook eens naar een Pro10, die ligt zeker binnen dat budget (hou je nog een smak geld over ook) en is echt super om mee te rijden. Het gaat hard met weinig middelen...
Dan kom je bij kits als de Corally 10SL en de CRC Gen X10 LE uit. De laatste is met weinig middelen ook naar 235mm. te maken zodat je de Pro10 kappen kan rijden maar is ook prima te rijden in 200mm.

Het is maar een ideetje... Als je van echte snelheid houd is dat zeker een aanrader. Kijk anders ook eens in het pancar topic hier in het electro-onroad gedeelte. Daar vind je een hoop info hierover, ook over de races e.d.

Laatst bewerkt:
Back