welk model van tamiya is dit??

beste

IK kan van een vriend een tamiya kopen. Hij zegt dat hij hem zelf al 7 jaar heeft en hij heeft nog niet veel gereden. De originele bodi is wel stuk daarom staat er een van de mini op:p. Ik ga volgende weeg naar de wagen kijken. Nu heeft dit iets van waarde en zouden er nog onderdelen voor te vinden zijn??

EN er zit ook nog de originele zender van tamiya bij.

De foto's zijn van enorm slegte kwaliteit daarom ga ik ook kijken;).
full

full

full

full

zo hebben jullie een idee??

ik hoor het wel grtzz

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je misschien ook foto's met wat meer licht?
Zo kan ik het niet echt zien.

nee de foto's zijn gamaakt door een vriend (eigenaar). Maar het is idd een king blackfoot en heb inmiddels al gezein dat tamiya geen kap er meer van heeft:(

Ik dacht ook dat de king blackfoot niet bij de vintage modellen hoorden he?? En heeft hij eigenlijk iets van waarde ik kan hem namelijk voor 55 euro kopen met originele zender bij?

grtzzz

Alles hangt en staat met de staat van de auto en wat je er zelf voor wilt geven....

55,- is als de auto compleet en goed is een leuk bedragje in mijn ogen.

Maar zou het nog morelijk zijn om aan onderdelen te komen en dan vooral de body want daar vind je niets meer van:(

lijkt mij wel in orde voor wat je daar vermeldt, maar ik zou er geen 55 voor geven. Hoogstens 30 of zo. Of minder wegens ontbreken van de kap.

De andere blackfoot body's passen ook gewoon op dit chassis.
(eventueel met een kleine aanpassing voor het gaatje van de body post)

Het is zover!! ik he de king blackfoot;)

En hij ziet er nog vrij goed uit en is voorzien van de standaard 540 mabuchi, een nieuwere esc, een mini kap natuurlijk:), en een 1500 ni cd, en een 3600 ni mh accu. Nu is de laatste een beetje voldoende om de motor op het volle vermogen te laten draaien?

Ik post nog wel foto's hoor( wrs deze avond)

Nu zou ik wel graag een andere motor erin hebben, deze vertoont namelijk hele kleine sporen van roest op de huls. wat hadden jullie in gedachten i.c.m. een futaba mc 210cb esc deze is een 30A aan de zekering te zien.

Er komen vast nog updates hoor;)

grtzzz

Ik ben eens opzoek gegaan naar een motor maar echt veel verstand heb ik hier niet van.
Zou jullie je suggesties eens willen geven over de tornado en de vision van nosram? En dan welk type?;)

hier is een linkje: MCM Racing

grtzz

Back