Het gaat dus over dezelfde motor FOX35. En naar verluidt zijn dit zeer snelle starters en draaien ze zeer goed.
Zaterdag word de mijne gestart. (hopelijk).
Zaterdag word de mijne gestart. (hopelijk).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
+1Ik zie dat je een mengsel gebruikt met meer ether dan petroleum. Apart. Ik gebruik meestal zoveel mogelijk petroleum (de verbranding hiervan levert relatief veel vermogen), juist voldoende olie voor de smering (in jouw geval denk ik hooguit een procent of 30) en voldoende ether voor een goede start en bedrijfstemperatuur, ook rond de 30℅. (Ether brengt temp omlaag en hierdoor krijg je een mindere verbranding)
Bovendien giet ik er altijd nog een procentje IPN bij, bevorderd een goede start zonder al te veel prutsen aan je compressie schroef.
Grtz Leo
Ik zie dat je een mengsel gebruikt met meer ether dan petroleum. Apart. Ik gebruik meestal zoveel mogelijk petroleum (de verbranding hiervan levert relatief veel vermogen), juist voldoende olie voor de smering (in jouw geval denk ik hooguit een procent of 30) en voldoende ether voor een goede start en bedrijfstemperatuur, ook rond de 30℅. (Ether brengt temp omlaag en hierdoor krijg je een mindere verbranding)
Bovendien giet ik er altijd nog een procentje IPN bij, bevorderd een goede start zonder al te veel prutsen aan je compressie schroef.
Grtz Leo
Normaalgezien gebruik ik 30 Ether , 45 diesel , 25 olie. Motoren waar ik niet zeker van ben het vorige recept. IPN kan ik hier niet vinden En word niet meer verkocht wegens stikduur voor een ampul & is slecht voor het hart.
Op youtube heb ik films gezien van motoren die enkel draaien op diesel met olie....Zelf nog niet getest.