welk motortje nemen?

ik heb deze auto Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek
en ik vroeg me af welk motortje zal ik nemen ik wil wheelies kunnen doen maar liefst nog wel wat topsnelheid (rond de 30 ) overhouden

hoe zit dat nou met die turns?
is het hoe meer turns hoe meer acceleratie?
of andersom?

:confused:

mijn budget is ongeveer €50

wat ben jij een grapjas zeg :)

hoe minder turns hoe meer snelheid
hoe kleiner jou tandwiel op de motor hoe meer acceleratie.

tja over de nieuwe motor en wheelies licht aan je auto.

voor 20 euro meer heb je een brushless setje op ebay het is maar wat je wil

wat ben jij een grapjas zeg :)

hoe minder turns hoe meer snelheid
hoe kleiner jou tandwiel op de motor hoe meer acceleratie.

tja over de nieuwe motor en wheelies licht aan je auto.

voor 20 euro meer heb je een brushless setje op ebay het is maar wat je wil

dan kijk ik wel voor brushless

De link geeft aan 77 Euro met verzendkosten en dan heb ik het nog niet over de op dit moment bijna zekere BTW (15 Euro) en inklaringskosten (17 Euro). 110 Euro lijkt me niet echt een fijn advies voor een 14 jarige die 50 Euro als budget heeft......

groet,

Eric

Laatst bewerkt:
De link geeft aan 77 Euro met verzendkosten en dan heb ik het nog niet over de op dit moment bijna zekere BTW (15 Euro) en inklaringskosten (17 Euro). 110 Euro lijkt me niet echt een fijn advies voor een 14 jarige die 50 Euro als budget heeft......

groet,

Eric

je hebt geen inklaringskosten? het komt uit hongkong geen invoer rechten,etc alleen verzendkosten
en het is 63.17 euro volgens de link niet 77.

EDIT: met verzend idd 77

De kans is kleiner uit Hong Kong dat je wat moet betalen. Maar de kans is nog altijd aanwezig dat je inklaringskosten en BTW moet betalen. Alleen als je binnen de EU besteld heb je geen Inklaringskosten en BTW.

Volgens mij is Hong Kong nog steeds geen onderdeel van de EU ;)

Back