Welk "schaal"-tijdschrift?

• Topicstarter Topicstarter WV
  • Startdatum Startdatum

WV

verslagschrijvers
Ik zit te denken om eens een abonnement te nemen op een schaalmodellen-tijdschrift.
Welke schaalbladen lezen jullie en wat vinden jullie daarvan?

In nederland is er wat schaalmodelbouw geen passend blad (waar is die goeie ouwe Hobby Bulletin toch gebleven?) te vinden, je moeten dan over de landgrens denk ik, heb zelf drie abonnementen bij onze oosterburen:
'Modell' van Neckar Verlag, 'MFI' (Modellflug international) van Modellsport Verlag en 'Jetpower' ook van Modellsport verlag, deze bladen behandelen regelmatig schaalmodellen en staan (belangrijker nog) ook vol met 'how to's ' . :D

Verder had ik nog een abonnement op 'RC Scale international' (Traplet publications Engeland) één van de beste bladen speciaal voor schaalmodelbouw die echter enkele jaren terug om onbegrijpelijke redenen 'uit de lucht' gehaald is , :(

Frank

Verder had ik nog een abonnement op 'RC Scale international' (Traplet publications Engeland) één van de beste bladen speciaal voor schaalmodelbouw die echter enkele jaren terug om onbegrijpelijke redenen 'uit de lucht' gehaald is , :(

Dat was idd. zeer jammer, heb gelukkig wel alle uitgaven :D

Ben nu lid van Flying Scale Models, zeer aan te raden en is een zeer goed alternatief voor RC Scale international. Heb deze nu inmiddels al weer een jaar of 3 a 4.

edit: Als je eens een uitgave wilt bekijken Wouter, Pb dan even je adres dan stuur ik er 1 naar je toe om te kijken of het e.v.t. wat is voor je.

Gr. Teus

Laatst bewerkt door een moderator:
Back