Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
HalloHoe groot en hoe complex is de ketel?
Gr Dirk
Nee een simpele om een stuard te laten draaien ,Een locomotief ketel dus ?
Horizontaal met vlampijpen,zo simpel mogelijk,moet alles met de hand maken ,ik heb geen dtaaibankNee een simpele om een stuard te laten draaien ,
En soldeer met zuurstof en acetyleenNee een simpele om een stuard te laten draaien ,
Een simpele kolengestookte ketel , daar had ik graag een tekening of schetsen van gezien.Nee een simpele om een stuard te laten draaien ,
Dat zit nog allemaal in mijn hoofd ,van vroegerEen simpele kolengestookte ketel , daar had ik graag een tekening of schetsen van gezien.![]()
Heb ik gedaan ,veel slap geleuter,maar niet wat ik weten wi,Kijk even in het topic Hardsolderen.
Daar is alles al zo'n beetje aan de orde geweest.
Lassen ????? Hardsoleren is geen lassen ? Dat doe ik mijn hele ,even alIk veronderstel dat de ketel dus al klaar staat om in elkaar te lassen?
En simpele vraag ,en alleen moeilijke antwoorden !!!!!Lassen ????? Hardsoleren is geen lassen ? Dat doe ik mijn hele ,even al
Bij de Praxis staafje als een veer opgerold...met de flux er naast.
Soldeert uitstekend.
Ook bij de Gamma.
BedanktOei oei , t'was maar een vraag.
Met dit materiaal ( of is het materieel) doe je niets verkeerd .Silberhartlot Stangen 1mm / 1,5mm | Bengs Modellbau (bengs-modellbau.de)
Hier heb ik wat aan ,bedanktOei oei , t'was maar een vraag.
Met dit materiaal ( of is het materieel) doe je niets verkeerd .Silberhartlot Stangen 1mm / 1,5mm | Bengs Modellbau (bengs-modellbau.de)