Welk tamiya chassis kiezen.

• Topicstarter Topicstarter Blitz
  • Startdatum Startdatum
B

Blitz

Guest
Ik heb een TT-01 en zou er graag nog een chassis bijhebben.

Dit zijn mijn keuzes:
-TB-01
-TB-02
-TA-03
-TA-04
-TA-05

Wie helpt me met wat uitleg over één van deze chassis.

Zelf dacht ik dat het TA-05 chassis het beste zal zijn.

ps.:je mag hier ook een foto posten van één van de chassis,zo kan ik het ook eens bekijken.

Blitz zei:
ps.:je mag hier ook een foto posten van één van de chassis,zo kan ik het ook eens bekijken.

:google: :google: :google: :google: :google:

Ta03 niet Ta04 ook niet

Ta 05 of Tb01 (rally) of TB02

Als het je niet veel uitmaakt waarom dan alleen voor Tamiya kiezen ?

Je kunt voor een TA05 gaan wat het meest nieuwste chassis is maar aanpassen naar een redelijke wedstrijd setup kost je meer dan een Xray T2R

Ik ben redelijk zeker van dat je voor de prijs van een nieuwe TA-05 een 2e hands Xray T-1 evo kan krijgen.
Maar het ligt dus vooral aan wat je ermee wilt, op straat crossen met een wedstrijdshassis vind ik nogal zonde...

Nico.

@roelof,heb ik gezegd dat het niet veel uitmaakt,ik denk het niet.Dit forum dient toch voor informatie te vergaren ,dus als ik informatie vraag over de verschillende chassis,mag ik dat toch doen.

Die tamiya dient niet voor te racen,maar voor te driften.
En ik kies voor tamiya omdat het goede kwaliteit is ,gemakkelijk voor onderdelen.

Hey, niet te snel op je teentjes getrapt zijn, je vraagt advies en ik geef een (beter) alternatief advies. Naast dat geef je in je startpost niet aan dat het een drifter moet worden wat ook prima met de Xray kan waarvoor overigens ook heel makkelijk onderdelen te vinden is.

Maar ja, als je het beter weet, waarom nog de vraag ?

@roelof,ik weet het niet beter,maar ik zal straks eens op google informatie zoeken over xray.Xray kan wel een goed chassis zijn ,maar ik weet er niet zo veel over en waar er onderdelen voor te verkrijgen zijn.

Xray wordt hier in Nederland gedistributeert door Serpent, dus waar je Serpent kunt kopen hebben ze ook Xray en naast dat hebben alle betere modelbouwwinkels wel Xray in het assortiment.

ik dacht dat snaar aangedreven autos niet geschikt waren om mee te driften. :?

tuurlijk wel :D alles is geschikt ;) Als je er zelf maar in gelooft. Een as aangedreven auto is agressiever met gas, maar als je die japanse filmpjes ziet, zie je ook regelmatig een TA04 langskomen, die behoorlijk gaat :)

Back