Welk toestel aankopen ?

• Topicstarter Topicstarter Ronny
  • Startdatum Startdatum
R

Ronny

Guest
Ik wil beginnen met electrovliegen (in mijn vorig leven wel eens met een trainer benzine gevlogen ). Het is voor clubvliegen én voor aan de belgische kust (s'avonds op het strand volgens weersomstandigheden). Ik denk aan een electrozweeftoestel. Kan iemand mij advies geven ?

ronny, weest welcome !

als je boven even op zoeken rechtsboven drukt kan je zoeken op dingen, en zelfs in specefieke forums als het electroforum.
ik ben er heilig van overtuigd dat als je beginner, of electro intoetst dat er voor avonden leesvoer op je afkomt :lol:
lees, en stel dan je evet vragen gerust in dit draadje of de betreffende draad.

veel plezier.

bedankt voor je reactie, ik heb al veel gelezen hier op de forums en zal nog veel meer moeten lezen, de bedoeling van deze vraag is eerder "to the point" antwoorden te vinden. ik zoek een model voor op het voetbalveld, de club en aan het strand, niet te moeilijk om te leren, electrozwever of trainer ? ik kom er maar niet uit

zoek eens op de mini piper, daar is veel info over en een leuk ding wat aan je vraag voldoet.

Dag,

Een goede electrozwever om te beginnen is de Spectra. Een degelijke kist met goede zweefeigenschappen.

Gerben

Back