Hoi allemaal,
Ik ben geloof ik één van de weinigen die z'n turbine nog start met perslucht en het is volgens mij op de meetings een zéér zeldzame verschijning.....
!
Reden dat ik nog steeds niet over ben is het gewichts besparing voor wedstrijd vliegen en de simpelheid. Echter bij m'n grote F16 heb ik wel wat gewicht over en zit er tóch aan te denken. Tis toch wel gemakkelijken zonder die zware perslucht fles en bij afgelopen Jetpower was m'n fles leeg gelopen waardoor ik de laatste vlucht niet kon doen....
Nu ben ik benieuwd welke motoren jullie gebruiken, waar jullie de beste ervaringen mee hebben voor een KJ66-achtige rotor. Ik heb ook nog een oude Orbit autostart ecu liggen, die schrijft een 6V motortje voor.
Daarnaast zoek ik een geschikte klutch, JetJoe heefd er een voor 10 dollar, da's nog geen 10 euro inclusief verzend kosten, kun je het zelf haast niet voor maken. Iemand ervaringen met hun leveringen?
Groetjes,
Gerald
Ik ben geloof ik één van de weinigen die z'n turbine nog start met perslucht en het is volgens mij op de meetings een zéér zeldzame verschijning.....

Reden dat ik nog steeds niet over ben is het gewichts besparing voor wedstrijd vliegen en de simpelheid. Echter bij m'n grote F16 heb ik wel wat gewicht over en zit er tóch aan te denken. Tis toch wel gemakkelijken zonder die zware perslucht fles en bij afgelopen Jetpower was m'n fles leeg gelopen waardoor ik de laatste vlucht niet kon doen....
Nu ben ik benieuwd welke motoren jullie gebruiken, waar jullie de beste ervaringen mee hebben voor een KJ66-achtige rotor. Ik heb ook nog een oude Orbit autostart ecu liggen, die schrijft een 6V motortje voor.
Daarnaast zoek ik een geschikte klutch, JetJoe heefd er een voor 10 dollar, da's nog geen 10 euro inclusief verzend kosten, kun je het zelf haast niet voor maken. Iemand ervaringen met hun leveringen?

Groetjes,
Gerald