Welk type stekker is dit?

Heren,

vraagje,
hoe heet het type stekker op onderstaande foto ?

Vandaag weer wat nieuws geleerd,

Ik heb 4 accu's waarvan 1 iets kleiner is dan de rest, deze kreeg ik bij de heli meegeleverd.
Toen 3 accu's bij besteld voor wat langer vliegplezier..
Maar het viel op dat ie bij de kleinere accu veel beter vloog, meer vermogen en snellere reacties.

Nu wees m'n collega mij erop dat dit een fullriver accu is en dat dit kwalitatief wel goeie accu's zijn.

De andere 3 zijn van Nine eagles zelf en hebben wel dezelfde specificaties ( 3,7v 680 mah ) maar geven dus niet de power die de fullriver wel geeft.

Dus nu wil ik eens op zoek naar die fullriver accu's en vroeg ik me af hoe deze stekker dus word genoemd.
het vreemde is namelijk als ik google voor deze accu met deze waardes dat ik geen resultaten vind...

Foto-DICMKKDI.jpg

hoi andreas,

Ja dat lijkt 'm wel te zijn.

Helaas kan ik van fullriver niet dezelfde accu's online vinden.
3,7v. 680 mah ...

wel raar, omdat ie namelijk wel orgineel bijgeleverd zijn bij de Solo Pro 180.

Wil namelijk nu wel deze kwaliteit gaan handhaven omdat het veel fijner vliegt.

@RCDaan, welke accu's gebruik je daarvoor dan?

Ik heb de Walkera Genius CP. Deze word geleverd met 3.7V 200mAh lipo. Momenteel vlieg ik met 300mAh. Ook heb ik 350 geprobeerd maar dat is wat te zwaar voor deze heli's.

Maar als je op google zoekt naar "walkera lipo" of "walkera battery" dan kom je van alles tegen met dat stekkertje. ;)

oke ik ga eens zoeken of ik dan van walkera wat verglijkbaars kan vinden.

ik heb een accu slede onder de heli hangen, dus moet wel iets zijn wat daarin past zonder dat 't de gewichtsverdeling te veel verstoord.

3.7v 600mah origineel walkera zijn top lipootjes, gebruikt ze in de V120 en zijn van fullriver:D

oke, die had ik inderdaad zojuist ook online gevonden.

Zal maandag Toemen ook eens bellen, die bieden namelijk wel de 680 mah fullriver aan op hun website. ( daar heb ik de heli ook vandaan ).
En anders word het inderdaad de 600 mah van fullriver.

het originele walkera nummer is HM-V120D02S-Z-24 (6stuks voor ongeveer 23Euro;))

aan de achterzijde op de lipo staat dit

aan de voorkant dit

Back