welk type

hallo mensen ,ben sinds kort aangemeld ,omdat het mijn bedoeling is mij ook met deze hobby te gaan bezighouden,nu heb ik de topics al wat afgelopen,maar mijn vraag in deze is wat is nu een goed starters vliegtuig ,(en om te beginnen electrisch vliegen)en wil dit later uit breiden in brandstof.
ook las ik om te oefenen met een sim ,maar hier lopen de meningen nog al wat uiteen,enzo ja welk type kunnen jullie mij aanbevelen indeze.
zat wel te denken in eerste instantie om een ready to fly te nemen en later zelf te bouwen.

hoop dat jullie mij hier mee opweg kunnen helpen ,en alvast bedankt voor jullie tijd in deze,

mwrv,

je kan het beste beginnen met een easystar of een andere elapor kist kunnen namelijk heeeeeeeel erg goed tegen crashen. en ga ook eens bij een club langs

Als simulator kan je gratis FMS downloaden

En ga een keertje bij een vliegclub kijken, daar kan je het een en ander in het echt zien!

Groeten

Als simulator kan ik Phoenix aanbevelen. Zit in het betere segment simulatoren en niet heel duur. Je moet nog wel zelf een zender aanschaffen. Wat betreft vliegtuigen is er zoveel keus, ik zou denk ik beginnen met een multiplex minimag of zoiets. Meteen 4 kanalen. Ik ben overigens zelf begonnen met een robbe charter, bouwpakket. Waarom niet meteen beginnen met bouwen? Er zijn zat mooie startersbouwdozen. Succes.

Gr,
Freek

hallo mensen,
allereerst bedankt voor de reacties,ga dit eens op mijn gemak bekijken allemaal,en jullie horen wel van mij welke keus ik maak of wil maken.
en gelijk zelf bouwen heb ik idd aan zitten denken,maar ik denk bij mijn eigen ga eerst proberen met zo een kant en klaar vliegtuigje,en mocht het mij dan alsnog tegenvallen,heb ik alleen een vlieugtuig welke ik moet zien kwijt te raken,vandaar.
maar mochten jullie toch nog belangrijke tips hebben houd ik mij altijd aanbevolen.
woon bij heerenveen,en misschien is er iemand van jullie die misschien nog een adres weet hier waar ik dit eventueel kan kopen.

mvgr mwrv,

Back