welk vliegtuig kopen

• Topicstarter Topicstarter jerke
  • Startdatum Startdatum
J

jerke

Guest
hallo,
heeft er iemand ervaring met "Art-Tech Decathlon" of "art-tech P-51D Mustang 3D"

decathlon:
Art-Tech Decathlon RTF

mustang:
Art-Tech P-51D Mustang 3D

graag wat info en reacties van mensen die er ervaring met hebben.
ik zou er ook graag met willen filmen, alle info daarover is ook welkom.

dank je.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jerke is nieuw hier op het forum.

Hoeveel vliegervaring heb je Jerke? Met welk toestel(len)? Wat is je leeftijd en je budget?
Handig om je locatie en leeftijd op te nemen in je profiel zodat iedereen het ziet. Misschien woont er wel een vliegend forumlid bij je om de hoek :)

Nog een tipje: meer info geven in de titel er is ruimte voor. "Iemand ervaring met Art-Tech Decathlonof of P-51D Mustang 3D". Geeft meer reacties en mensen die er geen ervaring mee hebben, of geen interesse, openen de discussie niet voor niets.

Laatst bewerkt:
Titel van discussie kun je veranderen door eerste bericht te wijzigen. Excuses zijn echt niet nodig, iedereen heeft het ooit moeten leren.

Tip II: de uitgebreide zoekfunctie. Daarmee kun je veel gerichter zoeken, zodat je niet honderd hits krijgt waardoor je feitelijk nog niets gevonden hebt.

Tip III: blader/lees eens door de , veel nuttige informatie voor de beginner, en ook voor deskundigen.

Tip IV: een P51 is een laagdekker. Laagdekkers zijn niet geschikt om mee te leren vliegen omdat hun zwaartepunt boven de vleugel ligt.

Laatst bewerkt:
dank je,
kan je me aanraden welk vliegtuig er beter is op een van mijn opgegeven sites?

Ik neem aan dat Steven de versheid van Jerke niet in de gaten had Willem. Bovendien, hij gaf netjes een relevante discussie toch?

Laatst bewerkt:
Als jij dat netjes noemt...

"In het vervolg even lezen op het forum."
Alsof ik mijn meester in de vierde klas lagere school hoor...
Maar dat is slechts mijn mening.

Ik vind trouwens in het algemeen dat de manier waarop men hier met elkaar communiceert achteruit gaat. De vriendelijkheid gaat hard achteruit (bij sommigen...) en het belerende vingertje wordt steeds vaker geheven, zoals ook hier weer het geval was.

Willem.

Back