Welk zeilschip was dit toch??

Ik kom al meerdere jaren op de beurs van Dortmund en elk jaar kom ik die stand tegen met ontzettend mooie zeiljachten. (in de vaarhal vlak bij het "water")

Weet iemand welk merk dit is en waar ik verdere informatie kan inwinnen?

Bedankt voor de moeite!

Posted via Mobile Device
hoi,

Misschien handig om volgend jaar een camera mee te nemen!!

Gr Remco

Ik kom al meerdere jaren op de beurs van Dortmund en elk jaar kom ik die stand tegen met ontzettend mooie zeiljachten. (in de vaarhal vlak bij het "water")

Weet iemand welk merk dit is en waar ik verdere informatie kan inwinnen?

Bedankt voor de moeite!

Geloof niet dat ik met bovenstaande vraag een passend antwoord kan geven

kom ik die stand tegen met ontzettend mooie zeiljachten.
Helaas zie ik diverse mooie stands.

Wellicht wat nauwkeuriger omschrijven ......

Pendelaar

Ik denk dat ik eruit ben! Enig zoeken op dit forum bracht mij bij het merk Sailcraft.
Het is al in een eerdere topic besproken echter de link naar het bedrijf werk niet (bij mij dan tenminste)

Dat dure klopt inderdaad .....€1300 t/m € 2500.

sailcraft

Hoi

Het WAS inderdaat sailcraft.!
Ik heb hem de laatste 2 jaar niet meer gezien en de side doet het bij mij ook niet.
Mischien bestaat hij niet meer.
Groet
Jorik

Heeft een van jullie inmiddels misschien fotos of links gevonden naar schepen van het merk Sailcraft? Ik ben erg geinteresseerd in de america's cupper.

Ik denk dat ze ermee gestopt zijn. Het was zowieso niet echt een "grote" firma zoals Graupner of Kyosho oid, maar eerder een kleine eenmanszaak met zeilboten van extreem hoge kwaliteit. Helaas ook een extreem hoge prijs, en ik vermoed dat er simpelweg niet genoeg kopers waren om het draaiende te houden.

De website is reeds langer buiten dienst, en staat ondertussen zelfs te koop dacht ik.

Voor zover ik weet zijn momenteel zowat de enige kant-en-klare America's Cuppers de ETNZ van Thundertiger (100cm) en de BMW Oracle van Kyosho (66cm).

Moest je een america's cupper willen, en je bent niet bang om zelf te bouwen, ik kan je wel aan de nodige plannen helpen. Kan je gelijk bouwen zo groot je zelf wil...

Back