welke 1/14 wagen

hoi daar ik namelijk veel bezig ben met de trucks schaal 1/14 en toch ook een hobby racertje wil
zoek ik nu een deftig on road racertje in schaal 1/14
ook graag 4*4 om eens met te driften
liefst met real body (golf bmw mini enz )

welke zijn nu aan te raden
is de carisma gt14 iets of bestaan er andere merken

als je een goede wagen wilt voor beginnend te driften raad ik je aan een tamiya tt01D te kopen.

goede wagen die wel wat aankan. kost ook niet zoveel in reserve stukken ed.
wil je online gaan kopen check dan zeker rcmart.com daar staan ze voor een appel en een ei..

als je een goede wagen wilt voor beginnend te driften raad ik je aan een tamiya tt01D te kopen.

goede wagen die wel wat aankan. kost ook niet zoveel in reserve stukken ed.
wil je online gaan kopen check dan zeker rcmart.com daar staan ze voor een appel en een ei..
deze heb ik al gehad
maar ik wil nu een wagen op schaal 1/14
om bij de trucks te horen en een race trailer ervoor te bouwen

Dan kom je uit bij een Nikko (hebben 1:14 driftcars) of een Charisma.

Een tamiya M-chassis een optie ? is goedkoop..
alleen voor te driften weet ik het niet. mss de m05 die heeft achterwiel aandrijving.

is wel 1/12 denk ik.
maar carisma is geen aanradent merk (speelgoed)

Maar speelgoed wat wel in de M-Auto cup rijdt? Vorig jaar iets van 11 rijders ofzo in die klasse. Bedoel je speelgoed omdat het volgens jou slechte kwali is of vanwege de schaal?

Laatst bewerkt:
kwaliteit van een carisma is gewoonweg slecht... wagen rijdt een maandje geweldig en daarna kan je een nieuwe bouwen...

kwaliteit van een carisma is gewoonweg slecht... wagen rijdt een maandje geweldig en daarna kan je een nieuwe bouwen...

euuuh?
Hoezo?

Mijn wagen is al 2jaar oud..
En nog niks maar ook niks moeten vervangen aan de wagen.
Heb er zelf de vorige M-auto cup nog mee gewonnen...

Dus de carisma is alles behalve brol...

mss de m05 die heeft achterwiel aandrijving.

nope heeft gewoon FWD

is wel 1/12 denk ik.

wederom , nope is schaal 1:10

Een tamiya M-chassis een optie ? is goedkoop..
alleen voor te driften weet ik het niet. mss de m05 die heeft achterwiel aandrijving.

TS zoekt een 4x4 drift auto, met de FWD of RWD zal je niet snel driften

ook graag 4*4 om eens met te driften

even je huiswerk doen..............;)

Laatst bewerkt:

Daar ga je wel heer kort door de bocht! Is prima wagentje die het wel langer volhoud dan een maand. Denk dat veel afhangt van zijn baasje........ :hammer:

@ Q Racing

het m-chassis is tog iets kleinder dan een 1/10 ??

en er is toch een m-chassis dat achterwiel aandrijving heeft of heb ik het verkeerd ?? Volges mij heb ik gewoon ooit eens iemand verkeerd begrepen en dat hij bedoelde dat de motor in de m05 achteraan zat ??

@ Q Racing

en er is toch een m-chassis dat achterwiel aandrijving heeft of heb ik het verkeerd ?? Volges mij heb ik gewoon ooit eens iemand verkeerd begrepen en dat hij bedoelde dat de motor in de m05 achteraan zat ??

Volgens mij kan je de motor in de M03 en M05 zelf kiezen waar te plaatsen voor of achter

@ Q Racing

omdat ?

het chassis is kleiner dan een 1/10 touring , maar is nog steeds 1/10, netzoals in de 1/1 schaal.:rolleyes:;)

het M-04L chassis heeft RWD , dus de motor op de achterwielen , de M-05 heeft FWD dus de motor voorin.;)

Volgens mij kan je de motor in de M03 en M05 zelf kiezen waar te plaatsen voor of achter

nope.

Laatst bewerkt:
Back