welke 3 blads prop op een speed 600 [spoed!!! snel nodig]

• Topicstarter Topicstarter Ghost_Whiper
  • Startdatum Startdatum
G

Ghost_Whiper

Guest
welke props kan ik gebruiken op een DC-3 electro met 10 a 12 cellen met een spanwijdte van ongeveer 1,75 meter
er zitten 2 speed 600's om direct drive zonder vertraging
ik dacht zelf aan ongeveer een 9x4 of zo
en mn 2de vraag is zijn er zowel links als rechts draaiende 3 blads props voor electro te verkrijgen?

niemand?
ik wil het wel graag weten zodat ik er snel mee verder kan
heeft ook iemand een idee hoeveel amperes er doorheen gaan tabeletje of calculator ofzo?

weet ik niet hij is blanko en zat er standaart in maar hij kan tot 12 cellen en ik heb nog een 10 cellen pakket liggen die er ook in kan

Sja, dan houd et snel op, er zijn zoveel verschillende versies 600 in omloop.

Je kan eens stroom gaan meten met 10 cellen en een 9*6 oid. een gemiddelde 600 kan zo' n 200 watt verstoken.

het is mogelijk om eventueel 2 nieuw speed 600's te kopen en volgensmij heb ik zelf nog 2 speed 600's van graupner liggen 12 volt maar dan weet in nog niet hoeveel dat gaat trekken en welke 3 blads prop ik kan gebruiken

edit: mocht het niet te duur gaan worden wil ik nog wel gaan overwegen om hem brushles te gaan maken wat zijn dan de budget aanraders dus 2 motoren en 2 regelaars

De standaar 600 die er bij zitten kan waarschijnlijk een 8x4 op bij 7 of 8 cellen. Een 9x5 kan met 7 cellen mischien nog, maar dan houd het echt op.

Bij 10 of 12 cellen is dat dan hoogstens een 7x4 of 6x6 drieblads, Dat werkt dus niet.

Doe jezelf een lol en vergeet speed 600 motoren. Overal zijn leuke borstelloos te koop.
o.a RCtechnics BM2915 Brushless Outrunner 930KV
daar kan dan een graupner 11x7.3 drieblads op.

Ik neem aan dat je drieblads wil omdat het schaal is. Een tweeblads werkt namelijk beter.

tja ik ga hem eerst vliegklaar maken zodat ik er een beetje aan kan wennen en dan ga ik hem pas helemaal schaal maken
en met deze motor ben ik al een eindje op weg kwa schaal maken gezien het feit dat de prop adapter een spinnertje heeft wat de standaart kist ook had

ik heb mijn keuze al gemaakt het is de motor geworden die harold heeft opgenoemd in zijn post daar moet ik dus nog op wachten

Back