welke 3s lipo's voor vorza ?

ben in het bezit gekomen van een hpi vorza met hobby wing regelaar en moter (weet zo gauw niet welk type ) maar zonder lipo's.

welke kunnen julie aanbevelen ??

Ik heb echter wel goede ervaringen met Gens Ace accu's, ik bestel ze direct via Gens Ace uit Duitsland, daar heb ik goede ervaringen mee!

het gaat me niet echt om een specefiek merk maar eerder iets wat past en niet veel te zwaar is.
ik heb voor een inferno een lipo besteld van bijna 900 gram maar de kans dat die gebruikt gaat worden is heeeel klein. de balans van de auto is totaal verdwenen.

Dat verschilt per auto dan.
Ik zou gewicht in de accubak doen tot de balans u bevalt, en dan kijken naar de accu met ongeveer dat gewicht met de meeste mah en hoogste C rating.
Hobbyking en Gens Ace geven beide het gewicht aan bij de accu's.

voor de hobby king inderdaad redelijk aan de prijs maar wel lekker licht en korte draden zodat die niet overal overheen gaan

Altijd even je lokale hobby winkel bellen voor lipos in aanbieding. Vaak zijn er merken dir geregeld korting geven, zoals dus gens ace en nvision

Laatst bewerkt door een moderator:
heb hier helaas niet echt een lokale hobby winkel meer. dan moet ik naar bergeijk of dordrecht.
dus shop ik veel online.

Hier zeer goede ervaringen met de traxxas 3s lipos die oa ook veel gebruikt worden in de xo1.

Voor de 4s gebruik ik de genace 2s 65c. Kwalitatief zeer goede accus met een agressieve punch.

Back