welke 5.8ghz vtx?

Blijkbaar had m'n slechts drie maand oude immersion 25mW geen zin meer in het leven, want vandaag komt er amper nog beeld uit... na 1m is het al gedaan, en het beeld is precies een pointillistisch schilderij! Ook heb ik last om een geschikt kanaal te vinden, al staat ie nog steeds zoals er voor.

Op plekken met hoge helderheid is alles precies overstuurd, en zie ik "valse ruisende" kleuren. Iemand een idee wat er mis mee is? Ik heb steeds de antenne laten zitten, eigenlijk heb ik er niets aan veranderd maar plots doet ie weinig meer. En ik dacht dat zo'n immersion betrouwbaar ging zijn...

Soit iemand een tip welke vtx is best neem? Moet wel in dezelfde frequentie range vallen (5740 - 5880)

de 600mw van immersion ?

lol die zal wel goed zijn! :)

Als ik em nu test blijkt alles weer te werken, ik heb em nog niet in de lucht kunnen gebruiken maar op korte afstand lijkt alles weer normaal te werken.
Ik lees hier en daar dat gebruik zonder actieve koeling (zoals op m'n werktafel) niet zo gezond is en dergelijke fouten kan geven.

Misschien haal ik die wrap er eens af en plaats ik een heatsink, want dat dingetje wordt nogal warm...

Back