Welke 7 cell hump pack?

Hallo,

Ik heb net een paar uur lopen zoeken naar een goede 8.4 volt hump pack. Ik kan alleen nergens zo'n accu pack vinden. Weten jullie een merk/winkel waar ik zoiets kan kopen?
Ook moet ik nog een bijbehorende oplader hebben voor niet al te veel geld.

BVD

Laatst bewerkt:
Ik heb net iets gevonden: de Traxxas 7 cel. Heeft iemand hier ervaring mee? is dit een goede batterij of moet je hem erg goed onderhouden om hem lang mee te laten gaan. Deze batterij heeft als grote voordeel dat er al een traxxas connector op zit en de site verkoopt ook de Traxxas EZ-peak. Ik ga nog vragen wat voor stekker de EZ-peak heeft, waarschijnlijk moet ik dan nog een converter kopen ofzo.

B.V.D.

Oisin

denk dat er weinig over te zeggen is behalve door mensen welke ze gehad hebben.

het ligt ook aan de soort cel en de capaciteit van de accu.

en wat je ermee wilt doen

Ik wil er op de parkeerplaats mee racen en in het bos bashen. Ik kan alleen deze batterij niet in een europese webshop vinden. Verder kan ik alleen Venom 7 cell hump packs vinden, maar die zijn niet erg goed zegt iedereen.

Edit:
bij mijn locale rc winkel hebben ze alleen intellect 6 cellen 3600 en 4200 mAh. ik koop wel eerst zo een en als het tijd is voor een upgrade ga ik wel weer verder zoeken naar een 7cell/8cell/lipo batterij. Ik hoop wel dat die intellects van fatsoenlijke kwaliteit zijn, de ene helft zegt van wel en de andere helft zegt dat het flut is.

Laatst bewerkt:
Back