Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
welke afmeting ís van belang bij 1:8 of1:10 bodies
Hallo mijn bodies van hpi bullet zijn zwaar aan vervanging toe. Nu kom ik er niet aan uit welke maat nu past omdat er zoveel verschillende worden aangeboden.
Mijn vraag ís dan ook wat van belang ís qua maat enz zodat er geen verkeerde binnen komt?
Oké ma dan de lengte over gehele auto of tussen de body pins de afstanden meten. En ma gelang hiervan een body zoeken. De originele snap ik nog wel net 't ís tijd voor een verandering.
Oké ma dan de lengte over gehele auto of tussen de body pins de afstanden meten. En ma gelang hiervan een body zoeken. De originele snap ik nog wel net 't ís tijd voor een verandering.
Als je voor een ander merk body gaat moet je in ieder geval een clear body nemen, Meestal moet je dan nog alles uitknippen en de gaten maken en kan je het optimaliseren naar je auto..
Oké das idd wel handig als m'n ma hem dan ook spuit.
Ma als m'n ma 't niet kan doe ik 't wel met een body die dan de afmeting heeft over gehele lengte en breedte van auto. Zoals de originele verneem ik. Thx pa