Hallo mensen!
Heb pas geleden bij PK in Dordrecht gereden met mijn Tamiya F103.
Schade: Gebroken koolstof achteras, en een gebroken anker (12.3mm magneet) van mijn LRP Stock spec 10.5t motor.:evil:
Heb al een anker geprobeerd uit een 3turns X11 motor, geloof dat het een 14mm is, maar daar zit in vergelijking met de 12.3mm geen enkele snelheid in
Moet dus een nieuwe kopen, en heb er eentje op het oog die niet standaard is. Een LRP (#50611) Tuning Rotor Factory Team Sintered (12.5mm)
Mijn vraag is of dit anker dezelfde snelheid geeft als het anker wat standaard in de stock spec zit.
Zou het kunnen zijn, dat het stock spec anker van een ander, lichter materiaal gemaakt is zodat deze sneller loopt?
Heb pas geleden bij PK in Dordrecht gereden met mijn Tamiya F103.
Schade: Gebroken koolstof achteras, en een gebroken anker (12.3mm magneet) van mijn LRP Stock spec 10.5t motor.:evil:
Heb al een anker geprobeerd uit een 3turns X11 motor, geloof dat het een 14mm is, maar daar zit in vergelijking met de 12.3mm geen enkele snelheid in

Moet dus een nieuwe kopen, en heb er eentje op het oog die niet standaard is. Een LRP (#50611) Tuning Rotor Factory Team Sintered (12.5mm)
Mijn vraag is of dit anker dezelfde snelheid geeft als het anker wat standaard in de stock spec zit.
Zou het kunnen zijn, dat het stock spec anker van een ander, lichter materiaal gemaakt is zodat deze sneller loopt?