welke auto is beter?

ruudxd

Forum veteraan
Hallo Allen,
Welke auto is beter om te bashen?
De Asso SC10 of de Asso T4.
Wil toch wel graag een Asso of Losi auto.
Waarom weet ik ook niet.
Of zijn er nog betere opties van Asso of Losi?

mvg,
Ruud

houd er wel rekening mee dat je engelse maten inbus sleutels nodig hebt voor deze auto's (Losi trouwens ook :) )
Ik heb zelf een SC-10, en vind het een erg leuke auto om mee te rijden. de banden die er op zitten zijn ook erg goed voor allerlei ondergronden.
De T4 heb ik nooit gehad, dus daar kan ik geen uiterspraak over doen. (hoewel, ik heb een XXX-T MF2, welke ook erg goed bashen kan, dus de T4 zal het ook echt wel goed doen. )

Welke is beter ??? Dat is een vraag waar je heel weinig mee kan ...........

Dat is namelijk altijd een geval van persoonlijke VOORKEUR niks meer en niks minder...

De 1 geeft de voorkeur aan de Asso de ander aan de Losi. Uiteindelijk komt het meestal gewoon neer op wat je zelf mooi vind en waarvoor je het makkelijkst aan je parts kunt komen.

Ik zou zeggen: Koop ze allebij en laat ons de uitslag weten;)

Als je geld teveel hebt is dat misschien een optie. Ik denk niet dat dat het geval gaat zijn bij een kind van 12.Waarom zou je 2 auto's in één kopen?

Ik zou gaan voor de T4. Ik vind het een geweldige bak, en is nog niet zo heel duur.

Noujah hij wil wellicht door het budget niet de verkeerde keuze maken. Ruud ik zou gewoon wat kopen wat je lokale hobbyboer kan leveren. Bestellen uit het buitenland zal waarschijnlijk niet echt je ding zijn, dus laat de lokale hobbyboer jou is goed informeren.

gewoon de slash kopen.
Populaire auto, dus als die niet bevalt kom je hem zeker weer snel kwijt en kun je alsnog een andere kopen.

Het beste is de auto die je leuk lijkt kopen, dan kom je er vanzelf achter of het wat is of niet. Iedereen heeft een andere smaak en daarom zijn die vragen altijd lastig te beantwoorden.

je kunt inderdaad eens bij je lokale shop langs gaan en misschien mag je eerst eens proberen voordat je koopt ? Sommige shops doen dit, de andere liever niet.

Ik zelf kijk altijd eerst de filmpjes op youtube om te beslissen of ik een auto ga kopen of niet.

Persoonlijk vind ik de slash niks...
maar ik heb er weer twee bij:(
dus nu is het tussen de SC10 de Hpi Blitz en de Losi Strike.
welke is het best om te bashen en hebben jullie ervaringen?
EN ZEG AUB NIET DAT IK GEWOON EEN SLASH MOET KOPEN WANT DAT DOE IK NIET!!!!

mvg,
Ruud

ach ruud heeft veel van dit soort topics...
en ruud
de generatie voor ons heeft ook niet alles via internet gedaan;)
ga een keertje langs bij een club of een winkel:)

my 2 cents: xxx-t van losi. imho steviger dan asso, maar ook duurder (en koop u een set lunsford turnbuckles, want de originele zijn niet zo goed).
en als je wat extra geld heb, investeer direct in de xxx-t cr

Back