Welke auto kan ik het beste kopen?

• Topicstarter Topicstarter Hbxbonzerfan
  • Startdatum Startdatum
H

Hbxbonzerfan

Guest
Welke auto boven de 60km/h kan ik het beste kopen,
IK heb nu zelf een hbx bonzer van 100 euro en van 60km/h.
En nu heb ik de vraag welke ik de beste kan kopen tussen de 0 euro en 150 euro, Ik wil geen on-road maar een buggy of een off-road auto.
Groetjes mike :D

Weet je al welke schaal je wilt?
Wil je brandstof,of elektro?
Wil je een rtr auto tussen de 0 en 150?of is dat alleen voor de auto zelf.

1:10 of 1:8 electro voor r2r auto tussen de 0/150 euro.
Ik ga even, ik kom mischien dalijk terug.
Veel zoekplezier

Lukt niet tenzij je 2de hands gaat. Zoek naar Rustler VXL en gebruik 2S en hoge gearing of anders 3S.

Je kunt voor 150 wel een leuke vinden.
Bij toemen.nl staat er een Graupner Flash te koop, is een nitro zo uit mijn hoofd kost hij 139,95 met een 2 versnelling bak.
Leuk ding om te beginnen lijkt mij, gewoon een keer kijken.

Overheen gelezen, dan wordt het een 2e hands auto op Marktplaats of hier op het forum.
Staan er op dit moment genoeg onder de 150 euro op marktplaats, onder de trefwoorden Tamiya.

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Reely pyro
0:5

Als je een snelle en goede wagen wil moet je deze kopen,heb hem zelf vanochtend binnen gekregen.Ik verwachte er niet veel van vanwegen de prijs €59 maar hij is echt topie.Alles loopt soepel en weinig speling en hij zeker brushless proef! Want ik heb er de hurricane 8t set in zitten €105 (Modelcraft)=precies hetzelfde als de 8t brushless set van Carson met een 3600mah 30C 3s lipo(wielys in het gras en super snelheid)Totale kosten: €250 incl verz.en lipo, zenderset had ik nog liggen.

Maar je kan ook de wagen kopen en een snelheidsregelaar er bij zenderset er bij en nihm accu:ben je max €200,- kwijt ps.reserve onderdelen kun je ook bij www.conrad.nl bestellen.
:alien::twisted:;)

Laatst bewerkt:
Back